Joi, 16 iunie 2016, se va desfasura la Cluj-Napoca, in organizarea Clubului de Cicloturism Napoca (CCN), sub egida Federatiei Biciclistilor din Romania (FBR), o noua editie a Marsului Biciclistilor Clujeni (a 105-a din seria lunara inceputa in septembrie 2007 in continuarea celei anuale incepute de CCN in 1998).

Sunt bineveniti toti biciclistii clujeni. Intalnirea participantilor va fi in piata Unirii, la ora 18:00. Marsul va dura circa o ora si jumatate si va strabate zona centrala si pericentrala a Clujului si cartierele Andrei Muresanu, Gheorgheni, Marasti, Iris si Bulgaria.

Traseul concret este: Piata Unirii – bd.Eroilor – p-ta A.Iancu – p-ta St.cel Mare –  str.M.Lehrer – p-ta T.Cipariu – str.A.Muresanu – str.Brasov – str.B.Delavrancea – str.C.Brancusi – str.S.Albini – str.Albac – str.L.Rebreanu – al.Slanic – str. T.Mihali – str.Fabricii de Zahar – Bd.Muncii – str.Fabricii – str.Bucuresti – str.Traian  – p-ta M.Viteazu – str.G.Baritiu – str.E.Isac – str. Petru Maior – p-ta L.Blaga – str.Napoca – p-ta Unirii

Este o noua ocazie de a reaminti autoritatilor locale, publicului si presei de nevoia promovarii utilizarii bicicletei ca o componenta esentiala a mobilitatii urbane durabile si alternativa viabila la transportul automobilistic, alaturi de transportul in comun si deplasarea pietonala.

Momentul este legat si de neorganizarea nici pana acum a unor dezbateri publice privind Planul de Mobilitate Urbana Durabila (PMUD), nefinalizarea de catre Primarie a pistelor promise in cadrul proiectului de Bike Sharing si recentul anunt ca nici nu isi propun finalizarea inaintea lunii noiembrie, si de deficientele noilor piste si amenajari pe care Primaria le-a realizat in ultimul an, ignorand standardele si bunele practici in domeniu – noi piste de biciclete pe trotuare, prea inguste, fara saptii de siguranta, fara continuitate la intersectii, si aflate in raza portierelor masinilor parcate la bordura si expunand astfel pericolului de accident biciclistii care ar vrea sa le utilizeze.

Totodata, marsul este, ca de obicei, si un prilej de contact, cunoastere si pedalare impreuna a biciclistilor clujeni, o ocazie de impartasire de opinii, de gasit colegi de excursii sau surse de echipament specific, de schimb de experienta pe tema magazinelor si service-urilor de biciclete si alte teme de interes si de cunoastere de noi trasee urbane.

1 COMENTARIU

  1. Pistele de biciclete sunt insuficiente si de multe ori sunt ocupate cu masini.
    Nu se poate face nimic? Ridicarea masinilor sau amenzi foarte mari, care sa descurajeze parcarea pe piste.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.