Chiar daca am intors pe toate partile problema incompetentei biroului mass-media din Primaria Cluj-Napoca, care nu reuseste ca raspunda solicitarilor jurnalistilor in termen legal (dar raspunde verbal cui trebuie si chiar comunica informatii suplimentare), trebuie sa ridicam si problema informatiilor transmise prin comunicate de presa. Desi la inceputul fiecarui an baza de date a primariei se actualizeaza, iar toti jurnalistii din Cluj sunt invitati sa se inscrie pe aceasta, mesajele venite de la angajati diferiti ai biroului ajung la liste diferite de ”abonati”.

De exemplu, ieri, e-mailul Oanei Buzatu in care anunta agenda primarului din aceasta dimineata (dupa 8 seara, pentru ca jurnalistii nu au casa, nu au masa) a ajuns la o singura adresa de mail din toata redactia. Dar macar a ajuns. Ce e mai serios e ca aceasta informatie nu a fost publicata pe site-ul Primariei, unde in mod normal ar trebui sa apara TOATE comunicatele de presa ale biroului mass-media.

In sine, o conferinta de presa in teren si o intalnire cu un oficial european nu reprezinta o problema atat de arzatoare incat sa le puna presa in cap celor de la Primarie. Insa atunci cand achizitiile publice nu apar pe acelasi site, cand informatii pe care le pot oferi in zece minute intarzie cate o luna, si cand banii clujenilor sunt cheltuiti in mod netransparent devine evident de ce nici macar micile ”scapari” nu trebuie iertate. Pentru ca, vorba aceea, azi fura un ou, maine un bou!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.