BlackBerry este creditată cu inventarea primelor smartphone-uri de succes, în urmă cu mai bine de 10 ani, şi a avut pentru o perioadă îndelungată monopol pe piaţa business şi în zona agenţiilor guvernamentale, datorită funcţiilor avansate de securitate. Compania nu a ţinut pasul cu evoluţia pieţei după apariţia iPhone şi a smartphone-urilor Android, care au adus o mai bună experienţă de utilizare, în special în ceea ce priveşte navigarea pe internet, şi o gamă mai variată de aplicaţii.

Cota de piaţă a BlackBerry a scăzut la 2,9% în trimestrul al doilea, faţă de 4,9% în perioada corespunzătoare a anului trecut, potrivit datelor IDC. Platforma Windows Phone dezvoltată de Microsoft a depăşit BlackBerry în această perioadă, urcând pe locul al treilea pe o piaţă dominată de Apple şi Google.

BlackBerry deţinea la jumătatea anului cash şi lichidităţi de 2,8 miliarde de dolari. Preţul de achiziţie reprezintă numai 17% din vânzările înregistrate în ultimele 12 luni, de 11,3 miliarde de dolari.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.