Instrumentele de Marketing Online presupun un proces continuu de monitorizare a datelor. Tendințele se schimbă, algoritmii suferă modificări, iar când vorbim despre SEO, unul dintre cele mai complexe procese din mediul digital, provocarea devine cu atât mai mare. 

Lipsa de experiență sau neglijarea procesului de monitorizare sunt cele care determină, în timp, un declin în nivelul de rezultate. Care sunt cele mai frecvente greșeli în SEO?

Prima greșeală? Amânarea!

Dacă ar fi să analizăm situația din punct de vedere strategic, una dintre cele mai mari greșeli pe care le fac antreprenorii români este amânarea procesului de optimizare SEO. Fie că nu cunosc adevăratul potențial din spatele acestui instrument, fie că sunt reticenți în a face investiții pe termen lung, aceștia plasează SEO printre ultimele puncte pe lista de “to do” în strategia de Marketing Online. În realitate, optimizarea ar trebui să constituie o prioritate.

De ce? Pentru că, dacă ar trebui să obținem rezultatele pe care ni le aduce SEO după o anumită perioadă de implementare și monitorizare ar trebui să cheltuim lunar sume uriașe pe reclamele plătite. Da, Seo este o investiție pe termen lung, iar rezultatele nu apar instant, însă, cu răbdare, ROI-ul este pe măsură!

Greșeli comune în implementarea SEO

Să faci optimizare SEO nu este ușor, de aceea specialiștii în Marketing Online sugerează ca acest proces să fie unul externalizat, astfel încât o echipă de profesioniști să poată implementa și monitoriza cu atenție întreaga operațiune.

Dacă optimizarea nu este realizată după o procedură riguroasă, iată câteva dintre cele mai frecvente greșeli care pot apărea:

  • Ignorarea statusului HTTP și a problemelor serverului (erori 4xx, linkuri interne sau externe greșite sau către pagini inexistente);
  • Crearea conținutului duplicat ( duplicarea textelor, a meta descrierilor sau a etichetelor H1);
  • Neglijarea optimizării link-urilor interne și externe;
  • Ignorarea indicatorilor care stabilesc gradul de indexabilitate al unui site;
  • Ignorarea optimizării site-ului pentru mobil;
  • Lipsa de monitorizare a procesului SEO.

Echipa de specialiști SEO 365 vine în sprijinul antreprenorilor, reușind să identifice, prin audit, întregul complex de erori de la nivelul procesului de optimizare SEO. De asemenea, pentru cei care își doresc să afle dacă merită sau nu să investească în SEO, echipa oferă sesiuni de consultanță gratuită în această perioadă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.