Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor (CRPC) Cluj, Cristian Nicula a spus ca persoanele care sunt hărţuite cu telefoane de către angajaţii băncilor ca să îşi plătească ratele se pot adesa Poliţiei. De asemenea el a precizat ca CRPC nu are competenta de a rezolva problemele de acest gen.

El a precizat că, în primele nouă luni ale anului, 14 la sută din reclamaţiile depuse de consumatori la Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor (CRPC)  au vizat probleme cu băncile sau cu alte instituţii financiare.

O persoană care a contractat un credit pe zece ani de la o bancă a declarat  că este hărţuită, lună de lună, cu telefoane, de angajaţii acesteia pe motiv că întârzie cu plata ratei, întrucât aceasta este fixată mai repede decât ziua ei de salariu. Ea susţine că telefoane nu primeşte doar ea, ci şi membrii familiei, angajatorii şi alte persoane.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.