Reprezentanţii CFR Călători precizează că trenurile care vor face legătura între Cluj şi Viena, via Oradea şi Budapesta, nu aparţin doar operatorului naţional austriac Österreichische Bundesbahnen, ci compunerea acestora fiind asigurată de către CFR Călători şi MAV Start. În plus, tracţiunea trenurilor pe teritoriile celor 3 state – România, Ungaria şi Austria este asigurată de operatorul naţional al fiecărui stat.

Precizare CFR Călători:

”Referitor la știrea apărută în mass-media despre faptul că  Austriecii de la ÖBB intră pe piaţa de transport călători din Romania, cu trenuri pe ruta Viena – Cluj Napoca,  CFR Călători face următoarele precizări pentru o informare corectă a opiniei publice:

CFR Călători  în colaborare cu MAV Start (operatorul naţional feroviar de călători din Ungaria) şi OBB (operatorul naţional feroviar de călători din Austria) au stabilit introducerea în circulaţie a unui nou tren pe ruta Cluj Napoca – Budapesta – Viena Hbf şi retur, începând cu planul de mers 2018 -2019.

Trenurile IR 144 şi IR 143 Cluj Napoca – Budapesta – Viena Hbf şi retur nu aparţin unui singur operator, compunerea acestora fiind asigurată de către CFR Călători şi MAV Start.

Tracţiunea trenurilor pe teritoriile celor 3 state – România, Ungaria şi Austria este asigurată de operatorul naţional al fiecărui stat.

 Menţionăm că trenurile IR 144 şi IR 143 vor circula zilnic, după următoarele orare:

  • Cluj-Napoca (07:35) – Budapesta (14:20/14:40) – Viena (17:21)
  • Viena (10:42) – Budapesta (13:19/13:40) – Cluj-Napoca (22:25)”, se arată în comunicatul CFR Călători.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.