Anul trecut, organizatorii Festivalului Untold au declarat un profit net de 7 milioane de lei, adică o marjă de 10%.

Cel mai mare festival local, atât ca încasări, cât şi ca număr de participanţi, Untold, din Cluj-Napoca, a avut anul trecut încasări de aproape 70 mil. lei, plus 15%.

Banii obţinuţi de evenimentul care are loc în luna august provin din două surse principale: vânzarea de bilete şi sponsorizări. Bugetul de sponsorizări reprezintă de altfel cea mai mare parte a sumei, potrivit datelor ZF pe baza informaţiilor din piaţă.

Evenimentul adună câteva zeci de sponsori în frunte cu producătorul de bere Ursus şi cu retailerul german Kaufland, care scot fiecare din buzunare peste 1 milion de euro (5 mil. lei), conform surselor din piaţă.

Citeste si Vezi LINE-UP-UL UNTOLD 2019

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.