Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice din România a acceptat, în data de 25.01.2016, documentaţia de atribuire a contractului de lucrări vizând „Proiectarea şi execuţia Centrului de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Cluj”, anunţul de participare aferent, publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (S.E.A.P.), fiind validat în data de 28 ianuarie 2016.

Obiectul contractului constă în: proiectarea şi execuţia Celulei de depozitare şi a zonei administrative aferente Centrului de Management Integrat al Deşeurilor (CMID) Cluj; finalizarea lucrărilor începute şi rămase de executat aferente proiectului de consolidare a zonei afectate de alunecări de teren la km 0+720 la CMID Cluj; elaborarea documentaţiilor necesare pentru lucrările de remediere ce se impun şi pentru cele necesare operării/funcţionării instalaţiilor de sortare şi tratare a deşeurilor; remedierea, continuarea şi terminarea lucrărilor aferente Zonei Tehnice compuse din Staţia de tratare mecano-biologică şi Staţia de sortare; continuarea şi terminarea lucrărilor aferente drumului de acces la CMID Cluj.

Este un pas înainte pe care îl facem în direcţia finalizării acestui proiect de maximă importanţă pentru judeţ, urmând ca cele două părţi ale contractului de execuţie a Centrului de Management Integrat al Deşeurilor în judeţul Cluj – Fidicul Galben, finalizat în proporţie de peste 80%, respectiv Fidicul Roşu, să fie realizate împreună, de un singur constructor, pentru a grăbi şi a da astfel coerenţă acestui proiect mult aşteptat de clujeni. Îmi doresc foarte mult ca agenţii economici care vor depune oferte să aibă cu adevărat dorinţa şi capacitatea de a îl implementa în condiţii optime, astfel încât, după semnarea contractului, lucrările să aibă ritmul accelerat pe care ni-l dorim, iar în cel mai scurt timp posibil să avem un Sistem Integrat al Deşeurilor pe deplin funcţional. În acest sens, fac un apel către potenţialii ofertanţi să viziteze amplasamentul CMID în scopul evaluării şi pregătirii unei oferte cât mai fundamentate tehnic şi conforme cu datele din teren”, a declarat Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, domnul Marius Mînzat.

Perioada de execuţie a lucrărilor şi de îndeplinire a contractului este de 18 luni, perioada de notificare a defecţiunilor fiind de 60 luni de la terminarea lucrărilor.

Contractul de lucrări vizând „Proiectarea şi execuţia Centrului de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Cluj”, a cărui valoarea totală estimată este de 123.699.580,75 lei, va fi atribuit în urma desfăşurării unei licitaţii deschise, termenul limită de depunere a ofertelor fiind 22 martie 2016 (ora 9.00), dată la care va avea loc şi deschiderea ofertelor – ora 11.00.

Reamintim faptul că numitele „Contracte FIDIC” sunt contracte standard în domeniul construcţiilor şi instalaţiilor, utilizate drept modele de referinţă pe plan internaţional. Astfel, contractul de „FIDIC roşu” reprezintă contractul de construire/execuţie utilizat pentru lucrări în care proiectarea este asigurată de către beneficiar. În ceea ce priveşte „FIDICUL galben”, acesta este un contract pentru echipamente şi proiectare-construire, în care proiectarea este asigurata de către antreprenor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.