În primele 16 luni de funcționare serviciul telefonic PEDITEL 1791 a rezolvat peste 12000 de cazuri medicale, fie îndrumându-le  către 112 sau consult medical imediat, fie oferind recomandări medicale pentru domiciliu (îndrumări generale, ajustare doze de medicație, recomandări către medicul de familie etc.). Înființarea acestui serviciu telefonic a condus la o scădere cu aproximativ 15% a apelurilor telefonice către 112 pe segmentul de vârstă de 0-18 ani, principalele cauze de apel fiind febra, vărsăturile, diareea, tusea, erupțiile cutanate și plânsul neîntrerupt al bebelușului. Per total, peste 65% din cazuri au fost rezolvate telefonic, ceea ce a condus la o mai mică aglomerare a camerelor de gardă din cadrul secțiilor de pediatrie din oraș.

Începând cu 1 mai 2015 serviciul telefonic Peditel 1791 și-a încetat activitatea în vechiul format, odată cu încheierea de drept a parteneriatului dintre Fundația Părinți din România și Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca, acesta fiind transformat în Call-Center pentru urgențe medicale pediatrice. Noul număr de telefon 0364-917 este apelabil non-stop, cu tarif normal, din orice rețea de telefonie.

Avem nevoie de 6000 lei sa functionam inca o saptamana

Pana acum am avut peste 16600 de cazuri medicale rezolvate cu succes. Asta ne demonstrează că serviciul și energia fiecarui membru din comunitate investită în PEDITEL 1791 merită 100%!

Donează  acum minim 50 de lei http://www.parinticlujeni.ro/implica-te/ și fii parte din Povestea BINEULUI Contagios!. Fii parte din Povestea  PEDITEL 1791!

Avem nevoie de 85 000 euro pentru funcționarea PEDITEL 1791 în 2016.

Fa un BINE, DONEAZA acum 50 lei aici http://www.parinticlujeni.ro/implica-te/

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.