În primele 16 luni de funcționare serviciul telefonic PEDITEL 1791 a rezolvat peste 12000 de cazuri medicale, fie îndrumându-le către 112 sau consult medical imediat, fie oferind recomandări medicale pentru domiciliu (îndrumări generale, ajustare doze de medicație, recomandări către medicul de familie etc.). Înființarea acestui serviciu telefonic a condus la o scădere cu aproximativ 15% a apelurilor telefonice către 112 pe segmentul de vârstă de 0-18 ani, principalele cauze de apel fiind febra, vărsăturile, diareea, tusea, erupțiile cutanate și plânsul neîntrerupt al bebelușului. Per total, peste 65% din cazuri au fost rezolvate telefonic, ceea ce a condus la o mai mică aglomerare a camerelor de gardă din cadrul secțiilor de pediatrie din oraș.
Începând cu 1 mai 2015 serviciul telefonic Peditel 1791 și-a încetat activitatea în vechiul format, odată cu încheierea de drept a parteneriatului dintre Fundația Părinți din România și Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca, acesta fiind transformat în Call-Center pentru urgențe medicale pediatrice. Noul număr de telefon 0364-917 este apelabil non-stop, cu tarif normal, din orice rețea de telefonie.
Avem nevoie de 6000 lei sa functionam inca o saptamana
Pana acum am avut peste 16600 de cazuri medicale rezolvate cu succes. Asta ne demonstrează că serviciul și energia fiecarui membru din comunitate investită în PEDITEL 1791 merită 100%!
Donează acum minim 50 de lei http://www.parinticlujeni.
Avem nevoie de 85 000 euro pentru funcționarea PEDITEL 1791 în 2016.
Fa un BINE, DONEAZA acum 50 lei aici http://www.