Timp de aproape două săptămâni, pe site-ul Ursus s-a putut opta pentru una dintre cele patru variante propuse: “Atelierul de bere”, “Berăria Ursus”, “Fabrica de Bere Ursus” şi “Pub 1878”. Cei mai mulţi dintre votanţi au optat pentru cea de-a treia denumire, iar Ursus va îndeplini dorinţa clujenilor. Cea de-a doua denumire clasată în preferinţele clujenilor, „Berăria Ursus”, va fi rezervată unui nou proiect pregătit pentru comunitatea iubitorilor de bere din Cluj.
Drumul Ursus a început aici, în 1878. De 133 de ani este alături de clujeni ca un simbol al comunităţii locale. S-a inspirat din modul lor de a fi si a devenit o marcă modernă, progresivă, deschizătoare de drumuri. E firesc să ne implicăm în continuare în comunitatea locală cu un proiect inovator, unic în portofoliul companiei. Vrem să continuăm tradiţia producerii berii Ursus aici. Suntem bucuroşi pentru că am primit sprijinul clujenilor în această primă fază a programului”, a spus Grant McKenzie, vicepreşedinte de marketing Ursus Breweries.
Timp de aproape două săptămâni, pe site-ul Ursus s-a putut opta pentru una dintre cele patru variante propuse: “Atelierul de bere”, “Berăria Ursus”, “Fabrica de Bere Ursus” şi “Pub 1878”. Cei mai mulţi dintre votanţi au optat pentru cea de-a treia denumire, iar Ursus va îndeplini dorinţa clujenilor. Cea de-a doua denumire clasată în preferinţele clujenilor, „Berăria Ursus”, va fi rezervată unui nou proiect pregătit pentru comunitatea iubitorilor de bere din Cluj. – See more at: http://www.monitorulcj.ro/actualitate/1768-clujenii-au-ales-fabrica-de-bere-ursus#sthash.xEsNzXfN.dpuf