Compania Naţională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere (CNAIR) realizează că lucrările la cele două loturi ale autostrăzii Sebeş – Turda nu ar putea fi finalizate la termenul asumat.

Într-un document privind stadiul proiectării şi execuţiei lucrărilor la autostrăzile din România, pentru lotul 1 al autostrăzii A10 Sebeş-Turda, termenul estimat pentru deschiderea circulaţiei a fost modificat, noua limită fiind data de 30 decembrie 2020. Potrivit aceluiaşi document, pe lotul 1, stadiul fizic al lucrărilor este de 90.30%, iar stadiul financiar este de 80.03%.  

Pentru grecii de la Aktor, CNAIR îşi menţine optimismul, în documentul menţionat figurând ca dată estimată pentru deschiderea circulaţiei pe lotul 2, 3 decembrie 2020. Pe acest lot, la data documentului, stadiul fizic al lotului era de 72.46%, iar stadiul financiar de 57.80%.   

Iniţial, termenul avansat a fost, în ambele situaţii, data de 30 noiembrie 2020. În document, compania păstrează ca dată de finalizare a proiectelor sfârşitul lunii noiembrie, dar a modificat data de deschidere a circulaţiei, respectiv de ”dare în folosinţă”. În perioada următoare este de aşteptat ca aceste termene să ”treacă” în anul 2021, scrie adevarul.ro.  

Ambele loturi ar putea fi deschise cel mai devreme, pe toată lungimea de 43 de km, între Sebeş şi Aiud, în primăvara anului 2021.   

CNAIR a modificat termenele de dare în folosinţă a celor două loturi de autostradă  

Pe lotul 1, antreprenorul italian Pizzarotti este monitorizat constant în şantier de către echipe mixte CNAIR SA şi DRDP Cluj. Antreprenorul a demarat recent lucrările de asflatare a podului peste râul Mureş, lung de peste 800 de metri, din zona nodului rutier Alba Iulia Sud. Podul peste râul Mureş este cel mai important viaduct ca lungime de pe lotul 1 al autostrăzii A10 Sebeş-Turda.   

Şi pe lotul 2, mobilizarea antreprenorului a crescut, dar cu slabe şanse ca lucrările să fie finalizate îna cest an.  

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.