Compania FlixBus a devenit profitabilă la nivel european în 2017. În acest an, rețeaua din Europa Centrală și de Est continuă să crească

Start-up-ul fondat în 2013 a devenit profitabil la nivel de grup în 5 ani

În sezonul rece, 2,5 milioane de pasageri au călătorit cu FlixBus în Europa, cea mai aglomerată zi fiind 22 decembrie

FlixBus a transportat 40 de milioane de pasageri în 2017, iar traficul din România a crescut semnificativ comparativ cu 2016

Proiecte de mare anvergură în 2018: autocarele vor putea fi localizate în timp real,   datorită inovației tehnologice, FlixBus dorește creșterea conexiunilor din România

flixbus-mobile-check-in-image-free-for-editorial_purposes_0

București, 17.01.2018 – FlixBus, companie care deține cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa, a devenit profitabilă la nivel de grup în 2017 pentru prima dată de când a fost fondată în 2013. De asemenea, creșterea din Europa Centrală și de Est a fost una importantă: FlixBus a deschis un birou la București și conectează capitala României de 100 de destinații directe în 12 țări europene.

40 de milioane de pasageri în 2017, traficul din România a crescut semnificativ comparativ cu 2016

În 2017, compania FlixBus a adăugat 6 noi piețe la rețeaua sa, compania fiind acum prezentă în

26 de țări și oferă 200.000 de curse zilnice cu 1.400 de autocare de la 250 de parteneri.

Compania a transportat 40 de milioane de pasageri în Europa în 2017, doar în cea mai aglomerată perioadă din sezonul rece, între 22 decembrie și 7 ianuarie, 2,5 milioane de pasageri călătorind cu autocarele verzi de-a lungul continentului. 22 decembrie a fost cea mai aglomerată zi a perioadei de Crăciun.

Creșterea a fost remarcabilă și în România. FlixBus a început activitatea pe piața locală la jumătatea anului 2016, dar și-a crescut oferta în 2017 odată cu noile parteneriate anunțate în timpul verii. Mulțumită numeroaselor destinații către Europa de Vest, traficul de pasageri a fost de 10 ori mai mare comparativ cu 2016.

Planuri mari pentru 2018: creșterea rețelei la nivel global, inovații tehnologice pentru experiențe de călătorie
Atingerea profitabilității în Europa a permis FlixBus să meargă către piața globală. La finalul anului trecut, compania a anunțat că intenționează să se extindă în SUA. „Suntem mândri de pașii importanți pe care i-am făcut anul trecut. Continuăm să îmbunătățim rețeaua verde și calitatea serviciilor din Europa Centrală și de Est.”, a declarat László Arany, regional managing director.

Compania intenționează să crească numărul țărilor disponibile din România, și să îmbunătățească rețeaua celor deja existente.

FlixBus continuă să digitalizeze serviciile prin adăugarea de noi funcții site-ului și aplicației mobile. Pe check-in-ul electronic, găsirea stațiilor, bookingul last minute și integrarea în Google Maps, va fi posibilă și localizarea în timp real a autocarelor.

Despre
FlixBus este un furnizor european de transport de persoane pe distanțe lungi, creat nu cu mult timp în urmă. Din anul 2013, oferă un mod alternativ, comod și verde de a călători, pentru orice buzunar. Grație planificării inteligente a rețelei și a unui sistem backend de ultimă generație, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 200.000 de curse zilnice către 1.400 de destinații din 26 țări.
Fondat și lansat în Germania, fostul start-up combină experiența și calitatea prin strânsa colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din sediile sale din București, München, Berlin, Paris, Milano, Zagreb, Stockholm, Amsterdam, Aarhus, Praga, Budapesta, Los Angeles, Madrid, FlixTeam se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltare activității și a tehnologiei. Partenerii de transport regional, adesea firme de familie clădite pe eforturile câtorva generații, se ocupă de operațiunile cotidiene și de o flotă de autocare FlixBus verzi, punând un accent deosebit pe cele mai înalte standarde de confort și de siguranță. Așadar, inovația, spiritul antreprenorial și o marcă puternică în transportul internațional de persoane sunt completate de experiența și de calitatea unui sector tradițional format din firme mijlocii. Folosind un model de afaceri unic, FlixBus a transportat milioane de clienți în toată Europa și a creat mii de noi locuri de muncă în acest sector.
www.flixbus.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.