BMW este o marcă extrem de populară în rândul românilor. Se pare că oamenii cu situaţie materială bună aleg să cumpere un BMW în detrimentul altor mărci, care vin poate cu tehnologie mai bună, confort mai mare sau costuri mai mici.

Noi sau rulate mașinile ce poartă amprenta companiei bavareze sunt printre cele mai bine comercializate la noi în ţară. Datele furnizate de DRPCIV dar şi statisticile site-urilor precum https://www.carvertical.com/ro/bmw-vin-decoder arată că BMW este una dintre mărcile preferate de români, găsindu-se în topul vânzărilor, pe loc fruntaș,  de mai bine de un deceniu. În rândurile următoare vom încerca să descoperim care sunt  motivele pentru care această marcă îşi găseşte aprecierea în rândul şoferilor noştri.

Consumatorii români apreciază dotările tehnologice

Principalul motiv pentru care BMW este un brand atât de atractiv ține, poate, de dotări tehnologice. După cum ştim romanii sunt amatori de tehnologie şi dotări de calitate, aspect ce nu se vede doar în vânzările de autoturisme. 

Trebuie să recunoaştem că BMW produce doar maşini premium, iar detaliile de fineţe specifice brandului se pot observa cu ochiul liber. Tehnologia produsă de echipa germană este cea mai bună, şi îşi păstrează valoare în timp. Nu e de mirare că mulţi dintre şoferi români preferă să achiziţioneze BMW-uri rulate, bine echipate din punct de vedere tehnologic, decât să cumpere autoturisme noi cu echipamente mai puţin performante. 

Maşinile BMW înseamnă clasă premium, deci este clar că atenţia oferită detaliilor este maximă, de asemenea se observă cu uşurinţă finisajele de foarte bună calitate, create să dureze, să facă faţă chiar şi celor mai dificile condiţii de exploatare. 

Dotările tehnologice păstrează un preţ de revânzare ridicat. Deci cei care achiziţionează maşini BMW rulate, au siguranţa că fac investiţii, se bucură de calitate excepţională fără a pierde bani, în plus pot revinde autoturismele cu preţuri competitive. Astfel de maşini nu îşi pierd valoarea precum cele noi, sau precum autoturismele rulate produse de alte branduri. 

Romanii sunt atipici…

Românii sunt atipici când vine vorba de autoturisme, fapt cunoscut în toată Europa. Chiar şi cei din conducerea grupului au observat acest lucru. Aceştia au fost surprinşi că românii comandă maşini noi cu dotări de tracţiune integrală, chiar dacă condiţiile din ţara noastră nu necesită această funcţie. Practic 9 din 10 dintre românii care cumpără maşini noi solicită și funcția de tracţiune 4×4. În ţări precum Germania, Olanda, Belgia procentul modelelor cu această funcţie este inferior. 

Conducerea grupului BMW a observat că românii care achiziţionează autoturisme noi sunt pasionaţi de inovaţii tehnologice şi aleg doar maşinile cele mai bine echipate. Această particularitate a fost sesizată şi în cazul maşinilor second hand vândute în România.

Românilor le place să fie apreciaţi

După cum se ştie între BMW şi Mercedes este o rivalitate constructivă, ambele branduri fiind şi accesibile. Românilor le place să fie apreciaţi, admiraţi din cei din jur, însă îşi doresc bunuri pe care şi le permit. Cumpărarea  unui autoturism BMW este văzută ca o achiziţie în anumite medii, iar posesorului îi creşte valoarea socială. Deci unii preferă acest brand, mai scump, în detrimentul altor mărci, pentru a câştiga un statut social mai bun. 

Mulţi români de clasă medie nu consideră maşina o necesitate, ci o văd că pe o investiţie, deci sunt mai precauţi când vine vorba de achiziţionarea acesteia. Se pare că locuitorii noştrii au învăţat să cumpere inteligent, şi înainte analizează, cercetează, cer informaţii. Site-urile precum https://myfreevin.com/ au devenit instrumente extrem de apreciate, folosite de cei ce doresc să cumpere autoturisme BMW.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.