
Problema neridicării la timp a deșeurilor continuă să creeze nemulțumiri în Cluj-Napoca. Locuitorii cartierului Mărăști reclamă că, deși au sesizat situația prin platforma MyCluj, gunoiul rămâne în punctele gospodărești cu săptămânile.
Un locatar a semnalat pe un grup local de Facebook că, în urma unei sesizări făcute acum câteva săptămâni, Primăria ar fi somat operatorul Supercom să respecte graficul de colectare. Cu toate acestea, situația nu s-a schimbat.
„Ce se poate face mai mult și mai drastic decât o simplă sesizare pe MyCluj?” se întreabă clujeanul, pe grupul de Facebook Clujul Civic, adăugând că măsurile luate până acum par a fi „apă de ploaie”.
„Acum câteva săptămâni a fost făcută o sesizare pentru același punct gospodăresc din Marasti și… cică operatorul a fost somat să respecte graficul de colectare. Efectele se văd”, a încheiat acesta.
”Este important ca cei care sesizează astfel de probleme să ne transmită adresa punctelor gospodărești. Noi facem somații către Supercom, iar firma are termen de 24 de ore pentru a ridica deșeurile. În cazul în care nu se efectuează curățenie la punctul gospodăresc, firma riscă sancțiuni din cauza nerespectării obligației de evacuare periodică și în conformitate cu necesitățile zonei a deșeurilor de la punctele gospodărești de până la 2500 de lei conform HCL nr. 191/2009. Există un grafic de ridicare al deșeurilor, dar acesta poate suferi modificări, în funcție de situația constatată în teren„, au declarat reprezentanţii Primăriei Cluj-Napoca pentru Gazeta de Cluj.


Citeşte şi: Garda Forestieră Cluj nu a reinvestit niciun leu din prejudiciile recuperate în ultimii trei ani