În urma licitației pentru executarea Centurii Floreștiului, nouă firme au depus ofertele financiare pentru a obține lucrarea.

9 firme au depus oferte pentru realizarea Drumului de Legătură SUD Florești, cel care va avea un traseu prin spatele zonei Polus – Metro. Astăzi a fost ultima zi de depunere a ofertelor, existând 9 oferte. În continuare, în cel mai scurt timp, Comisia de licitație va evalua ofertele, va cere eventuale clarificări și va desemna câștigătorul licitației. Realizarea drumului de Legătură Nord este finanțată exclusiv din bugetul comunei Florești, grație unui credit revolving, obținut deja în urma unei licitații.

 

Iată clasamentul în funcție de oferta financiară (*ofertele nu includ TVA):

 

locul 1 Diferit SRL, 28.400. 447,67 lei

locul 2 Kiat Grup în asociere cu Viarom, 29.401.790,03 lei

locul 3 Nord Vest Infrastrctura și Servicii ,30.477.541,39 lei

locul 4 Napoca SA, 31.089.647, 36 lei

locul 5 Tirrena Scavi, 31.888.199,73 lei

Locul 6 Sylc Con Trans SRL, 32.579.606,31 lei

locul 7 Nord Conforest SA, 33.262.564,00 lei

locul 8 Antepriza Reparații și Lucrări ( ARL), 35.012.001,79

locul 9 Porr Construct SRL, 36.189.345,72

Urmează etapa de analiză a ofertelor tehnice.

Reamintim că deși Diferit SRL a câștigat această etapă, nu o declară câștigătoare a licitației, doar dacă este ales criteriul de departajare în funcție de oferta financiară. Următoarea etapă vizează analiza ofetelor tehnice.

“Sper ca în urma analizei ofertelor tehnice să nu avem contestații și să putem începe lucrările în aprilie-mai. În mod normal, funcție și de condițiile meteo precum și alți factori, în noiembrie ar trebui să avem drumul de legătură utilizabil“, a spus primarul comunei Florești, Horia Șulea.

 

 

Drumul, care va porni din strada Tăuțiului și va face joncțiunea în Cluj Napoca cu Drumul Sfântul Ioan, va avea o lungime de 2,685 km (firul principal, la care se adaugă încă doi kilometri de bretele).
Drumul de Ocolire SUD va avea 11 podețe și 2 poduri, precum și două girații și 3 intersecții. Vor fi incluse și două bretele de legătură cu DN1, una în zona Metro și una în zona Polus. Carosabilul va fi de 2x 3,5 metri, pe o parte trotuarul va fi de 1,5 metri, iar pe cealaltă parte va fi inclusă și o pistă de biciclete, lățimea ansamblului trotuar – pistă de biciclete fiind de 2 metri. Toate acestea alături de rigole ranforsate, zid desprijin pe coloane, șanțuri de beton, rambleu, piloți forați, filtre drenante, drenuri orizontale și, bineînțeles, semnalizare rutieră.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.