Agenţia Zelist Monitor a realizat, în exclusivitate la solicitarea Capital, o analiză asupra prezenţei DNA în spaţiul online. In ultimul an (27 octombrie 2013 – 27 octombrie 2014), Directia Nationala Anticoruptie (DNA) a fost mentionata in social media de 425.778 de ori.
Cele mai multe aparitii s-au inregistrat in presa online (32%), pe paginile publice de Facebook (25%) si in agregatoare (19%). Cele 425.778 de mentionari ale Directiei Nationale Anticoruptie din ultimul an au inregistrat 774.763.000 de impresii (afisari). Jumatate dintre acestea (54%) sunt in presa online, iar 37% pe paginile romanesti de Facebook.
Pe graficul evolutiei mentionarilor DNA din ultimul an se pot observa trei “varfuri” de vizibilitate: Primul “varf al vizibilitatii” s-a produs in perioada 7 – 13 aprilie 2014, cand in presa online, Directia Nationala Anticoruptie a fost mentionata de 4.702 ori. Un al doilea “varf” s-a inregistrat in saptamana 23 – 29 iunie 2014, cand DNA a fost mentionat de 4.910 ori in presa online. In perioada 20 – 26 octombrie 2014 s-a inregistrat al treilea varf de vizibilitate in social media. In aceasta perioada DNA a fost mentionat de 5.810 ori in presa online si de 6.375 de ori in paginile publice romanesti din Facebook.