Agenţia Zelist Monitor a realizat, în exclusivitate la solicitarea Capital, o analiză asupra prezenţei DNA în spaţiul online. In ultimul an (27 octombrie 2013 – 27 octombrie 2014), Directia Nationala Anticoruptie (DNA) a fost mentionata in social media de 425.778 de ori.

Cele mai multe aparitii s-au inregistrat in presa online (32%), pe paginile publice de Facebook (25%) si in agregatoare (19%). Cele 425.778 de mentionari ale Directiei Nationale Anticoruptie din ultimul an au inregistrat 774.763.000 de impresii (afisari). Jumatate dintre acestea (54%) sunt in presa online, iar 37% pe paginile romanesti de Facebook.

Pe graficul evolutiei mentionarilor DNA din ultimul an se pot observa trei “varfuri” de vizibilitate: Primul “varf al vizibilitatii” s-a produs in perioada 7 – 13 aprilie 2014, cand in presa online, Directia Nationala Anticoruptie a fost mentionata de 4.702 ori. Un al doilea “varf” s-a inregistrat in saptamana 23 – 29 iunie 2014, cand DNA a fost mentionat de 4.910 ori in presa online. In perioada 20 – 26 octombrie 2014 s-a inregistrat al treilea varf de vizibilitate in social media. In aceasta perioada DNA a fost mentionat de 5.810 ori in presa online si de 6.375 de ori in paginile publice romanesti din Facebook.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.