O echipă de angajaţi ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, se va deplasa luni, 4 aprilie, în localitatea Jucu, judeţul Cluj, cu staţia mobilă, în vederea preluării documentelor şi fotografiei pentru întocmirea cărţilor de identitate.
Cetăţenii de pe raza comunei care au cărţile de identitate expirate sau urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani, cei aflaţi în alte situaţii care impun eliberarea unui nou act de identitate, precum şi cei care solicită viză de reşedinţă, se pot prezenta cu toate documentele necesare eliberării cărţii de identitate, cu începere de la ora 09.30 la sediul Primăriei Comunei Jucu.
Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărţii de identitate (de preluare a imaginilor, cererilor şi documentelor necesare), angajaţii Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj beneficiază de sprijinul primăriei şi a organelor de poliţie locale.