Gigantul suedez IKEA își reconfirmă interesul pentru extinderea în România, vizând în mod special orașele Cluj-Napoca și Iași. După ani de speculații, compania a anunțat oficial că explorează deschiderea unor noi formate de magazine, inclusiv la Cluj. Deși nu a fost comunicată o dată concretă, IKEA analizează oportunități locale, inclusiv în contextul viitoarelor mall-uri ce urmează să fie construite în oraș.

Vincent Devloo, Area Retail Manager pentru Europa de Sud-Est, a declarat că România este o piață strategică pentru IKEA, iar dezvoltarea rețelei de puncte de întâlnire cu clienții va continua, punând accent pe accesibilitate, sustenabilitate și formate mai mici.

 „Explorăm constant opțiuni care să ne permită să rămânem aproape de nevoile clienților, iar introducerea unor formate mici de puncte de întâlnire cu clienții ne oferă mai multă flexibilitate și agilitate. De asemenea, urmărim îndeaproape evoluția pieței – totul cu scopul de a face investiții corecte și sustenabile. Atunci când deschidem un magazin, ne dorim ca acesta să aibă o viață lungă, de zeci de ani, ceea ce presupune, uneori, un proces de planificare mai îndelungat. Ne propunem însă să ne extindem în continuare rețeaua de puncte de întâlnire cu clienții din țară. Există un interes constant pentru deschiderea de noi formate IKEA”, a spus acesta.

În prezent, IKEA are trei magazine fizice în România, iar Clujul este deja deservit printr-un punct de ridicare comenzi. Compania continuă investițiile în logistică, energie regenerabilă, transport electric și digitalizare, în paralel cu promovarea unui mediu de lucru incluziv și sustenabil.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.