Sursa foto: Ministerul Energiei

Reprezentanții companiei E.ON Energie România le-a transmis tuturor clienților săi să nu ia în considerare mesajele primite, în ultimele zile, în numele companiei, privind necesitatea de a se deplasa la magazinele E.ON și depunerea unei cereri pentru a beneficia de schema de sprijin.

Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, reco-mandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații!

Specialiștii noștri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare.

În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe pagina noastră de internet, AICI.

Totodată, compania face următoarele precizări:

• ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin;

• persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, AICI 

• dacă este necesar să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând acest LINK sau la telefon 0265 208 466.

Citește și: Catastrofa retrocedărilor din Transilvania către maghiari continuă sub privirile nepăsătoare ale statului român

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.