
Constructorul român Erbașu a debutat cu lucrarea la secțiunea Suplacu de Barcău – Chiribiș (26,35 km), „celebrul” lot Bechtel de pe Autostrada Transilvania, care a fost început acum 20 de ani au fost abandonat după rezilierea contractului cu compania americană Bechtel, în anul 2013.
„Am dat startul lucrărilor la secțiunea Suplacu de Barcău – Chiribiș, parte din Autostrada Transilvania (A3). Vom realiza 26,35 km esențiali pentru infrastructura rutieră majoră din România, care vor cuprinde: un nod rutier, o bretea de întoarcere pe autostradă, 19 structuri (poduri, viaducte, pasaje), o parcare de scurtă durată de tip S1, precum și un centru de întreținere și coordonare. Totodată, pentru realizarea acestei secțiuni, vom reloca o serie de drumuri existente, inclusiv un drum național, drumuri județene și drumuri comunale, iar pe un sector de aproximativ 2 km, vom executa lucrări de relocare a utilităților și de eliberare a amplasamentului din cadrul câmpului petrolier Suplacu de Barcău”, a transmis compania, într-o postare pe Facebook.
Erbașu nu s-a dat înapoi de semnarea celebrului „Lot Blestemat”, pentru proiectarea lotului Suplacu de Barcău – Chiribiș a fost semnat cu Erbașu pe 24 noiembrie 2023 pentru o ofertă de 884 milioane de lei și o durată de 24 de luni, 6 pentru proiectare și 18 luni pentru lucrări.
Citește și: Afacerea șeicului arab și a bancherului olandez mai pompează cinci milioane de euro