În urma unei investiții de 800.000 de euro, magazinul BestValue din Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj devine primul magazin din cadrul aeroporturilor din România care introduce un nou concept și design în linie cu ultimele tendințe de pe piața internațională de Duty Free/Travel Retail, deschizând practic seria remodelărilor viitoare a magazinelor BestValue.

Millenium Pro Design, lider de piață în sectorul de Travel Retail, relansează magazinul BestValue din cadrul Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj, la Terminalul Plecări Internaționale, în urma unui amplu proces de remodelare și a unei investiții de 800.000 de euro.

Astfel, BestValue Cluj devine al doilea mare magazin BestValue, după cel situat în Aeroportul Internațional Henri Coandă, ca suprafață și cifră de afaceri.

Cu o suprafață generoasă, magazinul a fost proiectat de o echipă de arhitecți din Cluj-Napoca și reprezintă o premieră la nivel de concept și design, fiind primul din noua generație de magazine BestValue.

Acțiunile de remodelare au vizat atât realocarea spațiului pentru categoriile de produse existente – o suprafață extinsă pentru categoria fashion și accesorii –, cât și repoziționarea diverselor categorii de produse. Un element de inovație îl reprezintă integrarea tehnologiei LED, atât pe fațada magazinului, cât și în interior.

Cu un portofoliu de peste 2000 de produse, noul magazin de tip walk-through gazduiește peste 50 de branduri de parfumerie – printre care Chanel, Dior, Tom Ford, Lancôme, Kilian, Hermes, Guerlain, Armani, Yves Saint Laurent, Boss etc. – branduri de fashion, precum Guess și Desigual sau de bijuterii – Swarowski, Fossil. La acestea se adaugă un sortiment larg de băuturi și dulciuri, jucării, valize și suveniruri.

„Prin această remodelare a magazinului, am încercat să oferim clienților noștri o interacțiune unică, utilizând spații fluide de tip walk-through și facilitând comunicarea vizuală cu ajutprul tehnologiei inovative (ecrane multimedia). Zonele dedicate categoriilor de produse sunt clar evidențiate și ușor accesibile, tocmai pentru a veni în întâmpinarea pasagerilor grăbiți care caută produsul potrivit. Clujul este un reper important pe harta Millenium, iar noul concept al magazinului de la Plecări Internaționale este trend-setterul care va marca startul schimbărilor de design al magazinelor BestValue”, a declarat Cristian Negoiță, Director General Millenium Pro Design.

Designul inovator al magazinului a fost conceput de chipa de arhitecți a Abstract Design din Cluj-Napoca, în colborare cu echipa de arhitecți Millenium Pro Design.

„Provocarea majoră a fost transformarea unui spațiu traversat de fluxul principal de pasageri într-un spațiu de retail, unitar și coerent. Soluția adoptată a fost cea de magazin walk-through, o soluție uzuală în travel retail. În acest proiect, am propus o nouă identitate de retail, care pune accent pe detalii, finisaje și comunicare vizuală”, a spus Adrian Roșca, arhitect Abstract Design.

BestValue este prezent pe Aeroportul din Cluj-Napoca cu două magazine pe fluxurile internaționale de pasageri, cel situat la Plecări Internaționale trecând printr-un amplu proces de remodelare. Compania mai deține aici un magazin Crew Shop, destinat angajaților aeroportului.

Magazinele BestValue din Cluj-Napoca generează 10% din totalul vânzărilor pentru grupul Millenium.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.