Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se implică în continuare în susținerea scenei culturale autohtone, prin prelungirea parteneriatelor de tradiție și dezvoltarea unora noi. Deși pandemia a adus noi provocări pentru industria cosmetică, producătorul clujean a înțeles rolul important pe care îl au companiile pentru continuitatea evenimentelor culturale, în contextul în care cultura este unul dintre cele mai afectate sectoare, din punct de vedere economic. Sprijinul și implicarea Farmec constau atât în suport financiar, cât mai ales în asigurarea necesarului de produse dezinfectante esențiale pentru siguranța participanților și pentru buna desfășurare a evenimentelor.

Cultura are foarte mult de suferit în această perioadă dificilă, iar rolul nostru este vital, astfel încât evenimentele culturale și de divertisment să se poată desfășura și pe timp de criză. Chiar dacă acum preocuparea principală a noastră, a tuturor, este sănătatea, trebuie să ne îndreptăm atenția și către domeniul cultural, din două motive principale: pentru sprijinirea artiștilor și a organizatorilor de evenimente, care practic au rămas fără activitate odată cu declanșarea pandemiei și impunerea restricțiilor și pentru că avem nevoie în continuare de muzică, de filme, de o recreere de calitate, pentru bunăstarea noastră interioară. Astfel, Farmec continuă să se implice în cadrul evenimentelor care se potrivesc cu principiile și valorile companiei, care au concepte originale și sunt bine organizate, având în același timp grijă de siguranța și sănătatea audienței ”, a declarat Ruxandra Macovei, Specialist Marketing Farmec.

Farmec a continuat și anul acesta colaborarea cu Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF), cel mai mare festival internațional de film din România, care se desfășoară anual la Cluj-Napoca. Este partener al Operei Naționale din Cluj, în proiectul Opera Summer Hub, un program unic pe scena culturală din România, în aer liber, care reunește în seri tematice soliștii operei clujene și bucătarii care pregătesc cine à la carte în același specific și prezintă spectacole de balet pentru spectatorii care pot sta la picnic. Un alt partener tradițional este Jazz in The Park, renumitul festival de jazz contemporan, care a organizat în iunie expoziția ”A Walk Down Memory Lane”, iar în septembrie revine cu o mini-ediție Jazz in the Park, cu concerte în Parcul Etnografic din Cluj-Napoca.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania   

Instagram: www.instagram.com/farmec/ 

Site şi magazin online: www.farmec.ro 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.