Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, deschide un nou magazin Gerovital la București, al treilea la nivel național. Astfel, după inaugurarea, în luna septembrie, a primelor două magazine Gerovital la București și la Constanța, producătorul clujean continuă extinderea rețelei de spații comerciale proprii.
Situat în ansamblul comercial Veranda din București, pe strada Ziduri Moși 23, noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 34 de metri pătrați, iar pentru amenajarea acestuia s-au investit peste 60.000 de euro. Magazinul oferă toate produsele din gamele Gerovital și Aslavital, dar și consultanță permanentă legată de acestea. Cei care trec pragul magazinului pot beneficia gratuit de un test de dermoanaliză, în urma căruia pot afla informații despre tipurile de ten (mixt, gras, uscat, gras), precum și despre nivelul de hidratare și cantitatea de melanină din piele. În funcție de aceste rezultate, consultanții Gerovital le pot recomanda produse cosmetice adaptate pielii lor.
“Gerovital este o marcă de încredere, inovatoare, cu produse eficiente, create de specialiști cu tradiție în domeniu. În ultimii ani, este brandul numărul 1 în preferințele românilor, pe segmentul Care, conform datelor Nielsen, iar popularitatea sa este în continuă creștere. Inaugurarea primului magazin Gerovital din țară, în luna septembrie, s-a bucurat de un real succes, iar faptul că românii de peste tot recomandă acest brand și prietenilor, ne-a convins să ajungem și mai aproape de consumatorii noștri prin deschiderea acestui nou spațiu, în cel mai recent mall inaugurat, Veranda.Clienții magazinului vor beneficia de toate produsele brandului, precum și de întreaga gamă Aslavital, o marcă unică pe piață, cu eficiență dovedită, ce include produse pe bază de argilă românească 100%”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Brandul Gerovital, moștenire a profesorului Ana Aslan, reunește game recunoscute internațional și atent create pentru îngrijirea părului, a pielii și a tenului, printre care se numără Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men și Gerovital Sun. La începutul anului, Gerovital a obținut titlul de Superbrand 2015, într-o competiție în care au fost analizate calitatea, performanța și popularitatea a peste 1500 de branduri. De asemenea, Gerovital a fost declarat cel mai puternic brand românesc, în topul BrandRO, publicat în luna septembrie 2016.
Produsele AslaVital pentru îngrijirea tenului au la bază argilă pură, 100% românească, provenită dintr-o sursă unică, Munții Pădurea Craiului.
În perioada 8 noiembrie – 13 noiembrie, clienții vor beneficia de 20% discount la orice achiziție din magazinul Gerovital situat în Veranda.
Deschiderea magazinului Gerovital din Veranda face parte din strategia Farmec de îmbunătățire și modernizare a rețelei de magazine în țară. În prezent, rețeaua Farmec numără 8 puncte de distribuție în Cluj, București, Argeș, Sibiu, Brașov și Neamț și 3 puncte de lucru în Baia Mare, Craiova și Focsani. În acest moment, Farmec are 11 magazine proprii în Cluj Napoca (3 magazine), Timișoara, Arad, Târgu-Mureș, Sibiu, Constanța, Brașov și București.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Site: www.farmec.ro