Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Classic, într-un design nou, modernizat și anunță parteneriatul cu actrița Medeea Marinescu, în calitate de brand ambasador al gamei. Sub conceptul creativ „Clasic feminin. Mereu actual”, ce subliniază faptul că într-o lume dominată de trenduri trecătoare, clasicul rămâne la fel de actual și atemporal, campania integrată, desfășurată la nivel național, include spot TV, componente de PR, digital și in-store.

Gama Gerovital H3 Classic este acum disponibilă într-o variantă modernizată, cu un concept grafic nou și duce mai departe moștenirea inovației Prof. Dr. Ana Aslan prin complexul anti-age H3 cu ingrediente moderne, adaptate celor mai noi descoperiri în domeniu.

„Gerovital H3 Classic este cel mai longeviv brand anti-age românesc și una dintre cele mai populare game din portofoliul nostru, în a cărei cercetare investim continuu. Într-o piață a cosmeticelor extrem de competitivă și dinamică, unde este nevoie de flexibilitate și permanentă adaptare la nevoile clienților, brandul Gerovital H3 Classic a câștigat încrederea consumatoarelor datorită eficienței produselor, reinventându-se în conformitate cu cele mai recente studii din domeniul cosmeticii antirid. Odată cu rebrandingul, am ales o ambasadoare de brand pe măsură, care reflectă personalitatea gamei: pe Medeea Marinescu, care nu este doar o actriță talentată și de succes, ci și o femeie rafinată, care inspiră frumusețea clasică a singuranței de sine.” , a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs.

Pentru mine, această asociere este extrem de onorantă. Gerovital este unul din brandurile cele mai longevive și mai reprezentative pentru România. Într-o piață invadată de produse spectaculoase, marketate și ambalate în exces, Gerovital a reușit nu doar să reziste, dar și să-și păstreze linia principiilor care l-au impus pe piața românească, fără compromisuri la nivel calitativ sau formal. Pentru mine a fost important mereu să aleg opțiunile în care chiar cred, să nu fac compromisuri artistice, stilistice, să nu mă expun în apariții de un gust îndoielnic, să rămân consecventă cu principiile estetice și de fond în care m-am format. Devenind ambasador Gerovital, devin un ambasador în fapt al unui produs care reprezintă calitate și bun-gust”, a declarat Medeea Marinescu.

Unicitatea gamei constă în complexul anti-age inovator H3, care previne și combate semnele îmbătrânirii tenului și are un efect geriatric asupra pielii, fiind compus din: Juvinity, Acidul Hialuronic și Vitamina E. Juvinity, numită și molecula tinereții, întârzie îmbătrânirea metabolică și revigorează replicarea celulară, Acidul Hialuronic asigură tenului nivelul optim de nutriție și hidratează în profunzime, iar Vitamina E protejează Acidul Hialuronic, fibrele de colagen și elastina pielii. Acestui complex anti-age îi sunt asociate și alte principii active în funcție de destinația fiecărui produs. Formulările cremelor sunt semigrase și grase, bogate în uleiuri, ceruri și grăsimi naturale cu mare putere de reconstrucție celulară.


Gama Gerovital H3 Classic conține opt produse, clasificate pe trei categorii de vârstă (+35, +45, +55), cu rezultate antirid dovedite clinic. Emulsia Hidratantă Demachiantă 2 în 1, Crema Regenerantă pentru Mâini și Crema Contur Ochi și Buze sunt destinate tuturor categoriilor de vârstă. Crema Lift Hidratantă este o cremă cu acțiune complexă, cu efect de lifting și revigorare, datorate complexului de provenienţă botanică Sepilift. Crema Intensiv Hidratantă reface stratul hidro-lipidic protector al pielii datorită uleiurilor și grăsimilor naturale din compoziție. Crema Lift Restructurantă de noapte îmbunătățește fermitatea pielii și corectează ridurile, oferindu-i tenului matur nivelul optim de nutriție și hidratare.

Crema Antirid Nutritivă, prin formula grasă, bogată în uleiuri, ceruri şi grăsimi naturale cu mare putere de reconstrucţie şi prin Complexul anti-age H3, oferă beneficii superioare pielii, prevenind şi atenuând semnele senescenţei tenurilor mature. Crema pentru ten matur, uscat, ridat, cu o formulă foarte grasă pe bază de 37% grăsimi naturale, are un efect geriatric intens, fiind dezvoltată special pentru vârsta 55+.

Gerovital este lider de piață pe segmentul produselor antirid și brandul numărul 1 pe segmentul Care cu cotă de 27,8%, conform datelor Nielsen*.

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În septembrie, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 21 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș şi Râmnicu Vâlcea și 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău și Pitești.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania   

Instagram: www.instagram.com/farmec/ 

Site şi magazin online: www.farmec.ro 

Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați:

Alexandra Siminiuc – PR Manager Golin, Asiminiuc@golin.ro, +4 0740 121 532

Rafaela Bachios, Media Associate Golin – RBachios@golin.ro, +40 732 349 307

* Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru segmentul Antiwrinkle din categoria Face Care, valoare vânzări, pentru perioada Ianuarie 2019 – Decembrie 2019 (perioade cumulate Ianuarie 2019 – Decembrie 2019), pentru Total Romania Retail (Copyright © 2020, The Nielsen Company)

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.