Consiliul Concurenței din România a atribuit licitația ”Servicii de migrare și integrare structuri de date existente” firmei clujene Zipper Services pentru suma de 1.716.095,88 lei, fără TVA.

Administratorii acestei firme sunt VIJIIANU DORU IOAN, Rădulescu Adriana Nicoleta și cetățenii maghiari, KARAKO TAMAS, MOLNAR ROBERT și PFALZGRAF BALAZS, acționariatul firmei fiind compus din SC Tipoholding SRL și firma maghiară ANY BIZTONSAGI NYOMDA NYRT.

În 2010, Kerekes Gabor, care era acționar la Tipoholding SRL și-a vândut acțiunile către  Dijbeszedő Holding Zártkörűen Működő Részvénytársaság.

În 30 martie 2009, Kerekes Gabor a fost trimis în judecată de procurorii DIICOT, alături de Codruţ Şereş, Zsolt Nagy, Mircea Călin Flore, Michal Susak şi Mustafa Oral.

Potrivit procurorilor DIICOT, în perioada 30 mai 2005 – 21 noiembrie 2006, aceştia au constituit sau aderat la un grup infracţional organizat cu caracter transnaţional, din care au făcut parte şi Vadim Benyatov, Stamen Stanchev, Dorinel Mihai Mucea şi Mihai Radu Donciu, în scopul comiterii unor infracţiuni grave, pentru a obţine direct sau indirect un beneficiu financiar sau alt beneficiu material. Firmele în care a fost implicat Kerekes Gabor au primit numeroase contracte de la statul român. În 2007, CNADNR a atribuit firmei clujene Tipoholding SRL un contract de  47,2 milioane de lei pentru tipărirea rovinietelor. În 2014, Primăria Cluj Napoca atribuia un contract de 700.000 de lei firmei Zipper Data SRL, absorbită de Zipper Services, pentru distribuirea de somaţii, iar în 2012 şi 2015 municipalitatea craioveană contracta servicii similare de 135.000, respectiv 110.000 lei. Anul trecut, CNADNR a ales firma Zipper Services pentru trimiterea de amenzi şoferilor care circulă fără roviniete, pe baza unui contract de opt milioane de lei, fără TVA.

Potrivit descrierii succinte a licitației, ”serviciile de migrare și integrare structuri de date existente au un rol deosebit de important în cadrul proiectului, arhiva de dosare de investigații fiind una din cele mai mari și diversificate surse de informații pentru Consiliul Concurenței adunate în cei peste 20 de ani de existenţă a instituției. În acest moment arhiva fizică reprezintă informații nestructurate electronic însă cu un potențial mare de procesare și corelare a cunoștințelor. Achiziționarea de servicii de arhivare electronică este necesară obținerii reproducerii fidele a documentelor aflate în arhiva fizică, catalogării acestora pentru regasirea ulterioară și integrarea documentelor electronice rezultate în cadrul Proiectului BigData. Arhivarea electronică necesită o soluţie de management al arhivei electronice care să poată fi utilizată și după finalizarea contractului, precum și servicii de instruire/formare profesionala specifice activității de arhivare. ”

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here