Electric Castle este un festival “in”. Este la modă printre toţi tinerii şi nu numai. Numai că anul acesta au cam zbârcit-o în relaţiile cu presa. Acreditări lipsă la Gazeta de Cluj, Cotidian Transilvan, Cluj-AM şi o zăpăceală faţă de colegul Tiberiu Fărcaş de la clujulcultural.ro. Plus ziardecluj.ro care au reacţionat prompt în solidaritate faţă de colegi.
Povestea acreditării lui Tibi Fărcaş este demnă de un festival al filmelor cu proşti. El a primit în primă instanţă acreditarea, ulterior i s-a spus că a fost o greşeală electronică şi că de fapt nu a primit-o. Până la urmă, cunoscutul jurnalist a primit acreditarea, însă această harababură nu poate fi catalogată drept profesionalism. Şi cei care se ocupă de acreditări şi de partea de PR sunt nimeni alţii decât cei de la PR&More. Toate acestea rămân în cârca lor. PR&More, care se prezintă ca o companie de relaţii publice şi numai, sunt o firmă care se ocupă de dezastre naturale. Cel de la Electric Castle nu este doar un eveniment izolat. Este doar unul dintre cazurile care au ajuns la urechile presei. Un alt exemplu de incompetenţă este lansarea companiei Bosch.
Nemţii de la Bosch au decis să îşi deschidă fabrica din parcul Tetarom cu compania PR&More. Tetarom, după cum bine ştiţi, este o instituţie subordonată Consiliului Judeţean (CJ) Cluj. Culmea este că cei de la PR&More nu au binevoit să îi treacă pe cei doi vicepreşedinţi ai CJ Cluj pe lista de invitaţi. Ei au fost trecuţi cu pixul pe o foaie. Şi acest lucru nu a fost singurul lucru neprofesionist de la lansarea companiei Bosch. După gura multor invitaţi, lansarea fabricii Bosch din Jucu a fost un eşec. Dacă ar fi auzit gura nemţilor nu cred că mai semnează nimic cu cei de la PR&More… Mai mult, poate se gândesc să îşi strângă catrafusele şi să plece din Cluj când văd profesionalismul de aici…
Ne-ar cam trebui puţin profesionalism. Că eveniment de calitate avem. Gen Electric Castle. Companii de calitate avem. Gen Bosch. Trebuie doar să ne găsim nişte oameni care să chiar facă PR şi nu doar să îşi pună jobul în numele companiei şi să creadă că treaba e rezolvată… Totuşi, mai e mult până departe…