Cluj-Napoca: 21 aprilie 2016.  Gerovital, brandul numărul 1 din România pentru produsele de îngrijire a feței[1] și a părului[2], s-a plasat pe locul 1 în categoria Branduri românești, în cadrul galei Valori de România, organizată de revista Biz și Unlock Marketing Research.

„Suntem un brand 100% românesc și ne mândrim cu acest lucru în fiecare zi. Premiul primit în cadrul galei Valori de România recompensează munca pe care întreaga echipă o depune în fiecare zi astfel încât clienții noștri să se poată bucura de produse la cele mai înalte standarde de calitate”, a declarat Mircea Turdean, Director General, Farmec.

Este a doua distincție de acest tip primită anul acesta de brandul Gerovital, după ce în luna ianuarie, brandul a obținut titlul de SUPERBRAND 2015 în cadrul evaluării realizate de Superbrands România.

TROFEU VALORI DE ROMANIA

Valori de România este un eveniment unic în România, un eveniment care recompensează realizările românilor din diferite medii și performanțele brandurilor locale.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca 

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări. 

Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.

Twitter: https://twitter.com/farmec

Facebook: facebook.com/farmec.company   

Site: www.farmec.ro

 

[1] Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul Retail Audit pentru segmentul Îngrijirea feței pentru anul 2015 (ianuarie 2015 – decembrie 2015), valoare vânzări, pentru piața Total România Retail.

[2] Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul Retail Audit pentru Categoria Tratamente păr pentru anul 2015 (ianuarie 2015 – decembrie 2015), valoare vânzări, pentru piața Total România Retail.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.