Knowledge Graph permite utilizatorilor să caute lucruri, oameni sau locuri pe care Google le cunoaşte – simboluri, celebrităţi, oraşe, echipe sportive, clădiri, forme de relief, filme, lucrări de artă şi multe altele – şi să primească pe loc informaţiile relevante pentru căutarea făcută. Este un prim pas esenţial către căutarea de nouă generaţie, care are la bază inteligenţa colectivă a internetului şi oferă o perspectivă asupra lumii mai apropiată de cea a oamenilor.

Knowledge Graph de la Google nu se bazează doar pe surse publice, cum ar fi Freebase, Wikipedia şi CIA World Factbook, ci acţionează la o scară mult mai mare, vizând o acoperire şi profunzime mult mai vaste. În prezent, Knowledge Graph conţine peste 570 milioane de elemente – oameni, locuri, lucrări, obiecte, etc., precum şi peste 18 miliarde de date concrete şi relaţii dintre aceste obiecte diverse. În plus, este adaptat în funcţie de ce se caută şi ce informaţii există pe internet”, se spune în comunicat.

Potrivit sursei citate, cu Knowledge Graph, căutarea Google este mai eficientă în principal din trei puncte de vedere.Conform comunicatului, timp de peste patru decenii, căutarea a constat, practic, într-o corelare a cuvintelor cheie cu interogările. Pentru un motor de căutare, cuvintele era doar atât – cuvinte. De exemplu, termenul „phoenix” are în România o semnificaţie mult mai bogată. Acesta poate indica o formaţie de muzică foarte cunoscută în România, un oraş din Statele Unite sau o pasăre mitologică. De aceea, GOOGLE a creat un model inteligent, un „grafic”, care înţelege entităţile din lumea reală şi relaţiile dintre ele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.