Șoferii care lucrează prin aplicația de ride-sharing Bolt au început astăzi un protest împotriva tarifelor prea mici. Ei refuză să mai facă curse până la schimbarea situației.

La Cluj soferii BOLT protestează azi pentru mărirea tarifelor. 

Incepand cu 01.03.2021, ora 00.00 incepe protestul împotriva tarifarii Bolt! Tineti-va tari și nu va lasati influentati de dinamic!

Anuntati pe toata lumea că se sta offline incepand cu ora 00.00 și ne vom opri în momentul în care ne dau ce ne trebuie!!!!”, transmit șoferii Bolt.

Incepand cu data 01.03.2021, incetez activitatea pana modificati tarifele practicate. Cer, 3 Ron pornire, 2,5ron/km, 0,30Ron/minut. Cursa minima 10 Ron/2 km. Cursa care depaseste 2 km sa se tarifeze cu 2.5/km”, ne-a spus un șofer Bolt.

Bolt a făcut în 2019 un profit mai mare decât Uber.

În 2019, Bolt Services RO SRL (fosta Taxify), din București, a înregistrat o cifră de afaceri de 20,5 milioane de lei, în creștere puternică față de anul 2018, când a avut 5,9 milioane de lei, cifră de afaceri, conform datelor oficiale colectate de Termene.ro .

Profitul firmei prin care operează în România startup-ul estonian a fost de aproape 280.000 de lei în anul 2019, în creștere de la 140.000 de lei, în 2018. Bolt Services RO SRL a avut în anul 2019 un număr mediu de 68 de angajați.

În anul 2020, Bolt a introdus în România și serviciile de livrare de mâncare de la restaurante – Bolt Food – , precum și trotinete electrice de închiriat .

Operațiunile Bolt din România sunt coordonate de Cristian Sălceanu, country manager, din februarie 2019, funcție deținută anterior de Mihai Florea.

Startup-ul Bolt a fost înființat în august 2013 sub numele de Taxify, la Tallinn, Estonia, de frații Markus și Martin Villig. În România, Taxify a intrat în august 2016 (la București, prima dată), ca principal concurent al Uber. Actuala firmă prin care operează în România este înființată din 2017. În România, Bolt are și un centru de dezvoltare IT, potrivit Mediafax.

La nivel internațional, „unicornul” Bolt a obținut finanțări totale de peste 300 de milioane de euro. Printre investitorii săi se numără compania germană Daimler (producătorul mașinilor Mercedes) și gigantul ridesharing chinez Didi.

Sursa: stiridecluj.ro

Citește și: Tema trotinetelor electrice stârnește nemulțumiri. Emil Boc spune că funcționează fără aprobare. Ce spun Bolt și Lime

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here