O sesizare transmisă prin aplicația MyCluj scoate la iveală probleme grave în relația dintre contribuabili și ANAF Cluj. Cetățenii care vor să obțină o simplă informație sau să depună o declarație se lovesc de birocrație, ghișee închise și formulare online greu de utilizat.

Dacă vrem să punem o simplă întrebare – de exemplu, dacă suntem în regulă cu toate plățile sau să cerem un formular – nu există un birou de informații. Trebuie să luăm bon de ordine și să așteptăm chiar și o oră sau mai mult”, se plânge o clujeancă ce a încercat să depună Declarația Unică pentru anul 2024.

Potrivit aceleiași sesizări, aproape toate ghișeele ANAF Cluj sunt închise, iar formularele nu pot fi obținute decât tot cu bon de ordine. Variantele online nu sunt nici ele funcționale: PDF-urile pentru completare pot fi editate doar cu programe contra cost, iar platforma online a ANAF pare de neutilizat, chiar și pentru cei obișnuiți cu tehnologia.

Cu fiica mea, care este nativ digital, am stat două zile să încercăm să încărcăm online declarația finală și nu am reușit nimic. Este o bătaie de joc la adresa contribuabililor”, reclamă autoarea sesizării.

Citeşte şi:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.