Complexul Hotelier Univers T, societate comercială în cadrul căreia Consiliul Județean Cluj deține calitatea de acționar unic, demarează, începând cu luna iulie 2019, un amplu proces de modernizare, la cele mai înalte standarde, a celor 58 de camere duble, matrimoniale și apartamente, dar și a spațiilor comune și de acces.

Necesitatea renovării și modernizării spațiilor de cazare este justificată de faptul că, în ultimii ani, concurența din domeniul hotelier a devenit tot mai acerbă, pe o piață extrem de dinamică și atractivă, clienții devenind, la rândul lor, tot mai pretențioși din acest punct de vedere.

Astfel, din dorința creșterii atractivității și a competitivității pe piață a hotelului, dar și pentru că ultima acțiune de renovare a camerelor s-a realizat în urmă cu peste opt ani,  Consiliul Județean Cluj, în calitate de acționar unic, împreună cu echipa de conducere a Complexului Hotelier Univers T, a hotărât demararea unei ample investiții de îmbunătățire a esteticii și funcționalității spațiilor de cazare.

Lucrările de renovare-modernizare a camerelor vor debuta în cursul lunii iulie a.c., etapizat, pe o perioadă estimată de șase luni, astfel încât să nu fie perturbată activitatea în ansamblul complexului. Devizul total al acestor lucrări este de 2.253.616,89 lei, bani ce vor fi asigurați atât din creditul bancar contractat de Univers T în anul 2014, cât și din sursele proprii ale hotelului care provin din profitul realizat în anii anteriori.

Reamintim în acest context faptul că, din creditul aprobat și garantat de Consiliul Județean Cluj, în valoare totală de 8.703.753 de lei, Complexul hotelier situat în vecinătatea lacului din cartierul Gheorgheni a reușit să demareze până în acest moment două investiții majore, respectiv amenajarea cabanei proprii din localitatea Călățele Pădure, deja finalizată și modernizarea amfiteatrului și a sălii de evenimente, lucrări aflate în curs de finalizare.

Totodată, numai în anul 2018  Univers „T” a găzduit aproximativ 1.200 de evenimente private, familiale, corporate și de business, care au cumulat aproximativ 45.500 de participanți. De asemenea, anul trecut, Hotelul Univers „T” a vândut un număr de 14.886 camere, cazând 21.683 de clienți, numărul mare al acestora fiind determinat în special de politica de preţuri implementată, mergându-se în principal pe varianta preţurilor medii de pe piaţă, raportul calitate-preţ fiind unul deosebit de avantajos.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.