Pe lângă şinele uzate si dalele care au fost scoase de pe traseul lucrărilor de modernizare a liniei de tramvai, în urma săpăturilor de pe strada Oaşului, a fost scoasă de sub asfalt o importantă cantitate de piatră cubică. Ştim că, în perioada interbelică, strada Oaşului a fost pavată cu piatră cubică pe o distanţă de aproape doi kilometri. Totodată, pentru pietonalizarea zonei centrale, Primăria Cluj-Napoca a cumpărat în 2011 piatră cubică la preţul de 499 lei/tonă. Din fonduri publice au fost cheltuiţi 122.000 euro pentru a se achiziţiona piatra cubică necesară refacerii străzilor din zona centrală. La începutul lui septembrie 2012, reprezentanţii municipalităţii spuneau că întreaga cantitate de piatră cubică recuperată de pe traseul liniei de tramvai urmează să fie folosită pentru pavarea noilor zone pietonale din centrul Clujului.
Or în ultimul an în Cluj nu au mai prea fost pavate străzi, ba dimpotrivă, spre exemplu strada Baba Novac, despre care Emil Boc spunea că va devenit o „bijuterie a Clujului” şi va fi redată spaţiului pietonal, a fost asfaltată în întregime. Asta deşi primăria nu putea spune că nu dispune de piatră cubică.