Licitația pentru construirea centurii metropolitane a fost anulată chiar dacă la procedură erau înscrise zeci de oferte.

Potrivit SEAP, „această procedură a fost anulată automat deoarece la data limită de depunere a ofertelor nici unul din ofertanții înscriși nu a criptat oferta financiară sau nu a răspuns la toți factorii de evaluare electronici, după caz”.

Surse din cadrul administrației locale au spus pentru Gazeta de Cluj că, de fapt, procedura s-ar fi anulat pentru că valoarea contractului a fost subevaluată.

Pentru acest proiect, persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt:

Președinte cu drept de vot al comisiei de evaluare : VIRGIL PORUTIU-director executiv Directia Tehnica .

Membrii comisiei de evaluare : LUCIA LUPEA-sef serviciu Achizitii publice, IOAN BOGDAN-sef Serviciu Financiar,RAMONA GABOR-consilier achizitii publice , MARCEL BOCHIS-consilier, COSMIN TURDA-consilier,HORATIU POP-consilier, ADINA MARINCEAN-consilier, NICOLAE NICULITA – sef serviciu Președinte de rezerva : MIRELA MARINCEAN-sef Serviciu Siguranta Circulatiei. Membrii de rezerva :STEFANIA MADARAS-sef Birou Buget. IOANA VESA-consilier achizitii publice, LAURENTIU PETREAN-consilier, COSMIN BALAJ – consilier achizitii publice, Calin Cimpean – consilier de specialitate, Cornel Vamos – inspector de specialitate, Camelia Hoda- inspector de specialitate, Raducu Neag – consilier superior, expert cooptat Boldor Iulia Raluca.

Pentru tronsonul 2, valoarea contractului este estimată între 1.877.828.310 și 2.136.297.421 lei. Pentru tronsonul 3, valoarea estimată este între 1.191.786.431 si 1.352.781.767 lei. Banii provin din fonduri ale Uniunii Europene nerambursabile, prin Programul operațional Transport (POT) 2021-2027, și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.

Lungimea Tronsonului 2, care face obiectul prezentei documentatii este de 9,618 km. Drum nou: Centura metropolitană, drumuri de legătură si bretele noduri, 29,871 km din care: Centura Metropolitana  9,618 km; Drumuri de legatura 13,869 km; Bretele noduri rutiere   6,384 km; Noduri rutiere 5 bucăți; Piste de biciclete 16,045 km; Structuri 37 bucăți; Tuneluri 5 bucăți. Acest tronson incepe de la km 14+747 a Centurii Metropolitane in zona nodului 5 din Florești.  În Cluj, traseul trece prin partea sudică a intravilanului (direcție vest-est, Mănăștur-Bucium și Someșeni-Selgros): nod Cora, Pădurea Mănășturului. În zona de intrare în “Pădurea Mănășturului” s-a prevăzut lungirea traseului în zona de intersecție cu drumul județean DJ107R, ceea ce a condus la ocolirea bazei de agreement Unirea și la reducerea declivității. În continuare drumul continuă spre “Pădurea Făgetului” până la intersecția cu DN1 în Feleac. Traseul trece la limita nordică a extravilanului, în zona străzii Calea Turzii. Pe acest sector au fost prevăzute 2 tunele. În prima secțiune, tunelul are lungimea de 490m iar cea de-a doua secțiune, pe firul 1 (partea dreaptă) având lungimea de 370m iar pe firul 2 (partea stângă) cu lungimea de 380m. Declivitatea maximă în tunel s-a limitat la 5% conform normelor. Tronsonul 2 se incheie la km 24+365 in zona Nodului 10 de pe  Calea Turzii.

Pentru Lotul 3, de la Nod 10 Calea Turzii până la nodul 18, intersecția cu Centura Cluj Est, valoarea contractului din SEAP pentru cei 14 km. este cuprinsă între 1,2 și 1,35 miliarde lei : ,,PROIECTARE SI EXECUȚIE LUCRĂRI: „Drum TransRegio Feleac TR 35- Etapa I Centura Metropolitană TR 35 și Drumuri de Legătură “ Faza I – Centura Metropolitană TR 35 şi Drumuri de legătură, TRONSON 3 – TR35 de la km 24+365 (Nod 10 Calea Turzii) până la 38+418 (Nod 18 -VOCE)”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.