
Asociația de proprietari de pe strada Traian Vuia, nr. 17-17A din Cluj-Napoca a semnalat o problemă gravă și persistentă legată de serviciile de salubritate prestate de firma SUPERCOM. De aproape un an, locatarii se confruntă cu nerespectarea programului de ridicare a deșeurilor, lăsând gunoaiele neridicate pentru perioade de până la o săptămână.
Administratorul imobilului a menționat că, de-a lungul acestei perioade, au fost trimise multiple sesizări prin diverse canale, inclusiv mesaje pe WhatsApp și email, însă problema nu a fost rezolvată, iar promisiunile făcute de operatorul de salubritate nu au fost respectate. Din păcate, această situație a dus la transformarea curții imobilului într-un loc neigienic, iar în ultima perioadă au fost observate și persoane care caută prin gunoaie. Locatarii au precizat că plățile către firma SUPERCOM au fost efectuate la timp, iar speranța lor era că situația se va îmbunătăți.
„Bună seara. Vă semnalez o problemă foarte neplăcută cu care se confruntă de aproape un an locatarii Asociației de proprietari de pe strada Traian Vuia, nr. 17-17A, din mun. Cluj-Napoca. Este vorba despre neseriozitatea de care dau dovadă cei de la firma de salubritate SUPERCOM, care nu respectă programul de ridicare și ne lasă cu gunoaiele neridicate câte o săptămână. Menționez că, în calitate de administrator al imobilului, le-am trimis diverse sesizări pe numărul lor de WhatsApp și am trimis inclusiv sesizare pe mail. Cu toate că ni s-a promis că problema se va rezolva, acest lucru nu s-a întâmplat în realitate, astfel că săptămânal trebuie să le depunem sesizare ca să vină să ridice gunoiul. Din acest motiv, deși blocul nostru este unul foarte bine întreținut, riscă să se transforme într-un focar de infecție și, mai mult, în curtea noastră au început să vină persoane care caută prin gunoaie. Menționez că plățile către operatorul de salubritate au fost făcute fără întârzieri, în speranța că situația se va îmbunătăți. Facem apel la dumneavoastră de a ne sprijini în rezolvarea acestei probleme neplăcute. Vă mulțumesc”, se arată în sesizarea postată pe aplicația My Cluj.