„Veşti proaste de pe lotul I al Autostrăzii Sebeş-Turda (A10)! Deşi stadiul lucrării la aproape 6 ani de la semnarea contractului este de aproximativ 90%, mobilizarea constructorului italian Pizzarotti nu este nici pe departe suficientă pentru a putea deschide circulaţia în luna decembrie a acestui an.

Se pare că antreprenorul se foloseşte de toate chichiţele contractuale posibile pentru a împinge termenul de finalizare cât mai departe în 2021, în timp ce şoferii stau zilnic blocaţi zeci de minute în trafic pe DN1 între Sebeş şi Alba Iulia.

Ne exprimăm speranţa că antreprenorii cu asemenea abordări ruşinoase pentru blazonul oricărui constructor serios să fie penalizaţi corespunzător de către autorităţi şi să nu îi mai vedem prea curând pe şantierele din România”, a transmis Asociaţia Pro Infrastructură.

Şi reprezentanţii CNAIR susţin că fără o mobilizare exemplară a antreprenorului la execuţia structurilor de la nodul Sebeş şi nodul Alba Iulia Nord, porţiunea de autostradă nu va putea fi deschisă traficului. Antreprenorul este monitorizat constant în şantier de către echipe mixte CNAIR SA şi DRDP Cluj, au mai precizat reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

La nodul rutier Sebeş, probabil unul dintre cele mai spectaculoase şi complexe din România, care va face legătura între autostrăzile A1 şi A10 şi cu DN1, se lucrează la asfaltarea unor bretele. Viteza de circulaţie pe bretelele ce asigură legătură între cele două autostrăzi este de 80 km/h, iar pentru bretele 5 şi 6, ce asigură legătură cu nodul Lancrăm, este de 40 km/h. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.