Magazinul Carrefour din cadrul magazinului Central a fost închis de OPC Cluj. Pe de o parte, sesizările trimise la Protecția Consumatorilor au vizat diferențe între prețurile afișate la raft și cele de la casa de marcat. Pe de altă parte, multe zone din magazin erau pline de mizerie.
Vom reveni cu amănunte după ce OPC Cluj va transmite un comunicat de presă oficial.
“Din nefericire, deși magazinul ar putea sa fie unul de calitate, comportamentul unor angajați lasă de dorit. Astfel o vânzătoare de la raionul mezeluri m-a servit intr-un mod execrabil. Am rugat-o sa îmi taie niște bacon dintr-o bucata, dar a refuzat pe motiv ca exista o altă bucata începută. Nu aș fi spus nimic, dar bucata începută avea cu totul altă culoare decât cealaltă. Desi am acceptat politicos sa cumpăr din bucata începută, vânzătoarea m-a întrebat răstit dacă mai vreau și altceva, dandu-mi de înțeles ca dorește să scape de mine cât mai repede. Pe urmă mi-a impachetat produsul intr-un mod cât se poate de superficial, la casierie pachetul deschizandu-se total. Casierul a fost amabil și mi-a reimpachetat produsul. Țin sa spun ca am cumpărat produse intr-o valoare consistentă , dar doar casierul s-a comportat corespunzător.”, arată una dintre sesizările trimise la adresa acestui magazin.
”Fructe stricate , mizerie pe jos, de evitat!”, arată un alt client.
Un magazin mizerabil și persoana de la raionul de mezeluri și mâncare caldă tot la fel !