Clujenii se pare că împărtășesc o experiență universală: nu au mai primit facturi de la Electrica din luna aprilie a anului care a trecut. Cu toate că s-au făcut  nenumărate sesizări către Electrica, dar celor mai mulți li s-a transmis să aștepte, că situația se va remedia.

„Mai sunt consumatori casnici cărora Electrica nu le-a mai facturat din aprilie 2024? Eu nu am mai primit din aprilie 2024, deci de 8 luni”, se plânge un clujean.

„Noi din februarie 2024 nu am plătit ,a fost soțul de nu știu câte ori la ei și au zis sa așteaptăm”, relatează altă clujeancă.

Electrica are din nou probleme cu emiterea facturilor după ce la începutul lunii decembrie a fost victima unui atac cibernetic.

”Grupul Electrica anunţă că este supus unui atac cibernetic. Echipele de specialişti colaborează strâns cu autorităţile naţionale în domeniul securităţii cibernetice pentru gestionarea şi remedierea incidentului, având ca obiectiv rezolvarea situaţiei într-un timp cât mai scurt, identificarea sursei atacului şi limitarea impactului acestuia. Dorim să subliniem că nu sunt afectate sistemele critice ale grupului, iar eventualele disfuncţionalităţi apărute în interacţiunea cu consumatorii noştri sunt efecte ale măsurilor de protecţie a infrastructurii interne. Aceste măsuri sunt temporare şi au rolul de a asigura securitatea întregului sistem”, anunţa compania, fără a preciza care este sursa atacului.

Citește și: Președintele Academiei Române, Ioan Aurel Pop: Daniel David aparține progresismului

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.