Contrar principiului ”prinzi mai multe muște cu miere decât cu oțet”, Autotransilvania, reprezentanța clujeană a Automobile Bavaria, alungă clienți pe bandă rulantă. Dacă avem în vedere faptul că automobilele cumpărate de aceștia se ridică la ordinul zecilor de mii de euro, atitudinea de care este acuzată managerul Roxana Groza îi costă cam scump pe cei de la BMW România.
Mai mulți clienți al showroom-ului și service-ului BMW de la Cluj ne-au spus că nu vor mai călca pe acolo niciodată, din cauza serviciilor care nu se ridică la nivelul brandului. ”Autotransilvania în sine nu are probleme, Roxana Groza este problema acestei firme. Are probleme cu foarte multe persoane și afaceri din Cluj, comportamentul său este sub orice critică. Tratează persoanele care merg la Autotransilvania ca și cum ar dori să îi facă să renunțe la serviciile firmei, ca și cum cerșești niște servicii, e un tratament urât, flegmatic și jegos.
De exemplu, eu vreau să cumpăr o mașină aproape nouă, din parcul automobile Bavaria din București, și am dorit să discut cu ei. Deja am plătit avans și doream să cer niște amănunte. Mi-a spus să vin joi sau vineri, și când am ajuns acolo m-a întrebat ce caut în showroom. Am auzit și de alte cazuri similare, cum ar fi cel al unui mare om de afaceri din Baia Mare, care tot așa, a avut înainte BMW și a renunțat din cauza aceasta”, povestește sursa Gazeta de Cluj.
”E nevoie de o persoană care reprezintă sigla BMW”
Acesta povestește că și alți oameni de afaceri clujeni au dori să achiziționeze automobile marca BMW, dar au fost descurajați cin cauză că nu s-au putu înțelege cu Roxana Groza. ”Aceasta creează niște probleme, imaginea firmei este în mâinile ei, dacă nu respectă clienții și colaboratorii, dă un exemplu pentru toți colegii. Directorul de la București a fost sunat de mai multe ori în legătură cu problemele de la această reprezentanță, dar nimeni care să poată pune punctul pe i nu l-a informat despre această domnișoară, problema pleacă de la ea. Această tipă are probleme mari de comportament la funcția pe care o are în momentul de față, nu are nicio treabă cu postul de manager. Nici ca agent de vânzări nu avea veleitățile foarte dezvoltate, dar marca vorbește de la sine. Niciodată nu te simți confortabil când i te adresezi, încearcă mereu să te pună în inferioritate, nu are niciodată timp, face glumițe de prost gust. Trebuie schimbat urgent directorul pe Cluj ca să meargă afacerea bine, e nevoie de o persoană care reprezintă sigla BMW”, spune un client Autotransilvania.
Un alt om de afaceri, deținătorul a mai mule mașini BMW ne spune că a fost clientul acestei firme ani de zile dar ”m-au pierdut din cauza atitudinii ei, și prețurile enorm de mari la service, nu cred că sunt mulți care își permit să dea atâta”
”Nu o să mai apelez la ei niciodată”
Tot de service se plânge și un alt client contactat de Gazeta de Cluj. ”În urmă cu două luni am avut o mașină în service, adusă din Germania, care avea o defecțiune la motor. M-au ținut cinci săptămâni în service și la un moment dat, după teste și schimbări de piese, m-au anunțat că sunt în imposibilitatea de a repara mașina, și că vor trebui să deschidă un dosar la București, să ceară acolo informații.
Eu ca și client am stat fără mașină mai bine de o lună. Într-un final, după ce am achitat în avans aproape 20.000 de lei, încă tot aveam probleme cu mașina, așa că am mers la vecinii lor, de care sunt mulțumit și unde mi-am reparat mașina.
Ei ar trebui să pună mașină la dispoziție clienților, le oferă celor care au schimb de ulei, iar agenții de vânzări se plimbau cu mașinile de firmă, dar mie nu mi-au dat, deși am întrebat. Ca mecanic ai rolul de a repara nu de a schimba tot, au schimbat o mare parte din motor. La al doilea service mi s-a spus că nu trebuiau schimbate toate acele piese. Nu o să mai apelez la ei niciodată. Am cumpărat mașini de 60.000 euro, plus reviziile, pe care am dat de-a lungul timpului 10.000 de euro.
Gazeta de Cluj a scris în urmă cu doi ani despre un bistrițean care s-a lovit de atitudini similare la Autotransilvania. Acesta relata că s-a prezentat la service pentru un control de rutină, dar între timp s-a dus și la alt service pentru o constare, unde a găsit și alte probleme.
”Păcat de marcă”
”Am reclamat și celelalte defecte la Autotransilvania intrând într-un conflict verbal și am constatat că toate piesele au fost comandate: 12 la număr, dar nu mi-au fost comunicate inițial. Ei au încercat practic să fraudeze, să nu mi le monteze și să le vândă. Am rugat-o pe șefa de service să îmi facă o anchetă internă. Șefa de service, Roxana Groza, mi-a spus că mi-au prezentat inițial toate piesele. Autotransilvania Cluj este condusă de o persoană abjectă, care nu are ce căuta într-o poziţie în care intră in contact cu clienţii”, a spus acesta.
Contactat astăzi, bistrițeanul a spus că nu mai merge la Autotransilvania nici dacă primește o mașină cadou. În legătură cu Roxana Groza a spus că ”pentru mine nu există persoana aceasta, cu asemenea oameni nu mai vreau să am de a face. De atunci n-am mai fost pe acolo. Păcat de marcă.” Și acesta a vorbit despre o firmă din Bistrița care i s-a plâns de probleme repetate la service-ul societății.
De ani de zile, pe forumurile de specialitate, Autotransilvania Cluj-Napoca este ”rău famată” în rândul posesorilor de BMW. ”Am să reduc la câteva cuvinte descrierea acestui service din Cluj-Napoca „dealer autorizat BMW” …. Autotransilvania. Cuvântul care ar descrie cel mai bine acest service este „INCOMPETENȚI” … e plin de incompetenți care habar n-au meserie și habar n-au cu ce se mănâncă BMW, totuși sunt mândri și se cred super specialiști și deștepți”, scrie un forumist. Un altul întreabă ”Care îmi spune și mie în zona Clujului un service BMW exceptând AUTOTRANSILVANIA Că SUNT PENALI PENALI PENALI (nu mai am cuvinte )?”
” Este o campanie inițiată de un furnizor al nostru”
Contactată de Gazeta de Cluj, Roxana Groza a declarat că totul este o campanie împotriva sa, cu care a fost amenințată de un partener. ”Cine sunt cei care spun aceste lucruri? S-ar putea să avem de-a face cu clienți care au datorii față de această companie. Trebuie să verificați toate aceste lucruri.
Eu consider că nu ar trebui să interacționez foarte des cu clienții, fiecare departament are oameni care interacționează cu clienții. Cei care se exprimă în acest sens trebuie să ia în calcul că și la noi au ajuns plângeri în legătură cu serviciile lor.
Este o campanie inițiată de un furnizor al nostru, care are datorii din ianuarie, și chiar a început business-ul cu ajutorul nostru. Eu mă bazez doar pe o supoziție, dumneavoastră trebuie să verificați. Este o persoană care m-a amenințat cu aceste acțiuni. Probabil nu mă grăbesc să achiziționez ceva de la această companie”, a spus Roxana Groza.
Salut
In sfarsiit cineva se sesizeaza sa scrie despre aceasta tipa … ursuza
N am vazut in viata mea o tipa mai acra ….
Treaba ei ca e asa ….dar din pacate reprezinta imaginea bmw in cluj …
E destul ….eu zic ca trebuie sa cedeze locul unui om care sa reprezinte imaginea bmw in cluj ….un om serios, activ, placut, care sa inspire incredere ….nu o isterica depasita de probleme ….de mult !!
buna ziua
doamne fereste ….
dar nimeni din conducere nu observa ce se intampla ? …. pai eu am auzit ca si terorizeaza si colegii de cand a ajuns director …
pai oare i a ei bmw cluj ? a familiei ei ?
e doar o angajata a lui Schmidt si atat ! cand va intelege acest lucru ???
Putoarea asta a ajuns MANAGER? Tulai …
Buna ziua,
Eu am cumparat un BMW de la reprezentanta Oradea, dupa ce am tot negociat si cu ei si cu Clujul. In ciuda acestui fapt Roxana e foarte amabila, colaborez cu ei de peste un an si permanent depun eforturi in a rezolva orice problema apare si sunt foarte multumit de ei. Poate eu sunt mai norocos decat voi, dar in general nu cred ca sunt
Buna ziua in legatura cu Ms.R sa te fereasca bunu dumnezeu de asa natie de om care este lipsit de orice maniere sau caracter am colaborat inpreuna dar am ramas cu un gust amar ,, fiecare pasare pe limbs ei piers.