Potrivit declarațiilor făcute de primarul Emil Boc, metroul din Cluj Napoca va costa aproape un miliard de euro, arată studiul de fezabilitate al proiectului.

„Studiul de prefezabilitate pentru metrou e gata, va urma să fie aprobat şi de comuna Floreşti şi înaintat Guvernului. Dezvoltarea zonei metropolitane este foarte importantă din punct de vedere al metroului şi trenului metropolitan. Sunt 70.000 de maşini pe ruta Floreşti-Cluj în 24 de ore. Metroul va avea o lungime de 14,4 km, 14 staţii, iar costurile sunt de 986 de milioane de euro. Durata de implementare va fi de aproape 11 ani”, a declarat Emil Boc într-o conferință de presă.

4 COMENTARII

  1. Mai adăugați cel puțin 30-35 % . In mod real costurile vor fi mult mai mari decât propune studiul.Cand vor apărea probleme de mutare sau deviere a canalizărilor,a țevilor de alimentare cu apa și agent termic,a cablurilor electrice și de telecomunicații,devieri ale izvoarelor din pânza freatica,de consolidare a fundațiilor construcțiilor foarte vechi din oraș,etc,etc,etc,metroul va deveni un sac fără fund.Bagi bani in el și vezi ca nu se mai termina.Ar trebui ca Boculeț al nost’ sa lase mândria și sa-i întrebe pe oamenii aia de la metroul bucureștean care sunt condițiile de construcție și ce probleme pot apărea. Cred ca ei chiar știu despre ce aceste vorba.
    Orașe mult mai potente financiar,din Europa,nu-și permit construcția unei linii de metrou.Constructia unui metrou de suprafața ar fi ceva mai realizabil (dacă ar avea și pe unde).

  2. Cornele, solul si supt-solul Clujului NU seamana cu cel al Bucurestiului… Mai povestim…Metroul de suprafata are UN SINGUR TRASEU!!!! PESTE SOMES! Daca sunt bani pentru transferarea alimentarii cu electricitate a orasului, proiectata in 1932!!!!Prin cyberspace! Sau prin canalul cu MIERE! Mal dreapta sau mal stanga Somes! Ca sa faci metrou supt=terran in cluj trebuie sa-l bagi prin cacatoare. Ca si parkingul din P-ta Mihai Viteazu, care trebuia sa aiba „evacuarea” prin cacatoarea clujului. O gasca de labagii conduce clujul…Ne leshi..

  3. Și ce îi face pe decidenti să își imagineze că va folosi cineva metroul? Poate câțiva studenți fomisti și vechii floresteni cu care „domnii” care si-au făcut case nu vor să își lase copiii în aceeași școală. Mă îndoiesc că domnii cu figuri în cap vor renunța la mașini, fie și pentru a nu se amesteca cu „săracii „.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.