O partea din Vitrina Advertising, cea mai veche agenție de publicitate din Transilvania, a fost vândută lui Patrick Ciorcilă, fiul acționarului de la Banca Transilvania, Horia Ciorcilă, cel mai bogat clujean.Mihaela Rus, fondator și CEO al Vitrina Advertising, face o mișcare strategică prin atragerea în acționariatul agenției sale a unui grup format din SportsFestival și Young.

Vitrina Advertising, una dintre cele mai respectate agenții de publicitate din România, cu o experiență de peste trei decenii, face o asociere strategică cu două nume importante din industria de evenimente și publicitate outdoor – Sports Festival și Media Young, care au achiziționat un pachet semnificativ de acțiuni.

Această colaborare marchează un pas vizionar, menit să aducă un suflu inovator și resurse strategice agenției. Sports Festival, recunoscut pentru organizarea unor evenimente de amploare, precum TransylvaniaOpen – votat de jucătoare drept cel mai bun turneu WTA 250 din lume – și inițiative cu impact în comunitate precum Urban Playfield sau Biletul de Sănătate, contribuie cu expertiza sa în crearea de experiențe memorabile.

De cealaltă parte, Media Young, cu o experiență de peste 20 de ani în publicitatea outdoor și producție, completează echipa cu tehnologii de vârf și know-how-ul necesar pentru proiecte de impact”, precizează cei de la Vitrina Advertising.

Agenția clujeană a fost înființată în 1992 și de atunci este condusă de Mihaela Rus. Tranzacția făcută acum este una consietentă și marchează apusul unei epoci, Mihaela Rus fiind renumită pentru mâna de fier cu care a condus lucrurile la Vitrina.

clujenii.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.