O clujeancă, Maria Marc, spune că de mai multe luni de zile încearcă să își rezolve o problemă cu o proprietate moștenită, însă nu reușeste din cauza unui inspector din cadrul administrației locale, Violeta Cosma. Frapant este faptul că ea a depus reclamații împotriva inspectorului respectiv, însă plângerile au fost direcționate să fie rezolvate tot spre Violeta Cosma !

”În data de 10 mai 2021 am depus cererea nr. 287880 pe registratura online a Primăriei Cluj Napoca deoarece am nevoie de operarea impunerii pe ambii bunici (decedați în prezent), nu doar pe unul dintre bunici pe numele căruia Primăria a emis titlul de proprietare, fiind vorba despre un drept de proprietare COMUN pe terenuri obținute prin sentință judecătorească. Până în prezent cererea apare tot în operare la funcționarul public Cosma Violeta. În data de 30.06.2021 am depus sesizarea nr. 387200, care spre stupoarea mea apare tot în operare la același funcționar public împotriva căruia am depus sesizarea cu următorul conținut ”În data de 10 mai 2021 am depus cererea nr. 287880, iar din data de 19 mai 2021 zace nerezolvată la functionarul public Violeta Cosma, conform datelor din Registratura online, după care am atașat un print screen.

Nu mi-am închipuit că scriind în cerere că am nevoie urgentă de soluționare, un funcționar public va acționa exact pe dos doar pentru ”că poate”. Solicit cu tot respectul pe care îl mai am pentru Serviciul Revendicări, fond funciar și registru agricol, după toate experiențele urăte pe care le-am avut până în prezent cu acest funcționar public, ca cererea mea nr. 287880/10.05.2021 să fie repartizată altui funcționar public din serviciu. Eu zic că am avut suficientă răbdare și bun simț din data de 10 mai 2021 și până în prezent, să nu o deranjez pe această doamnă Cosma, în speranța că într-un final își va face totuși treaba pentru care este plătită, dar se pare că m-am înșelat.

Notarul public a parcurs Decizia Civilă nr. 1168/R/2009 și Sentința Civilă nr. 8751/2009 într-un timp rezonabil și tot el a fost cel care ne-a îndrumat spre Primărie să depunem cererea cu pricina, pentru ca impunerea să se facă corect și succesiunea să respecte cele două acte. Șeful de serviciu verifică activitatea funcționarilor săi din serviciu? Cum tolerează astfel de situații care sunt o mare palmă pe obrazul Primăriei?
Văzând acest lucru am reclamat pe aplicația MyCluj comportamentul funcționarilor publici din Serviciu Revendicări, fond funciar pentru că efectiv am ajuns bătaia lor de joc, sesizarea fiind înregistrată sub nr. 394169/05.07.2021 și care, surpriză… este repartizată aceluiași funcționar public Cosma Violeta, nu știu pentru ce, mă gândesc că își face o colecție cu cererile mele în timp ce eu nu pot continua succesiunea la notar.
Menționez că împotriva Violetei Cosma am demarat și o acțiune de executare silită printr-un executor judecătoresc pentru că a refuzat să aplice sentința judecătorească pentru obținerea titlului de proprietate pe terenurile câștigate în instanță, dar la insistențele șefei Serviciului Juridic am renunțaț la executare, promițându-mi că nu voi mai avea probleme cu această dnă Cosma și iată-mă din nou la mâna acestei impertinente. Cum e posibil să faci sesizare după sesizare și în loc să ia problema un șef, o comisie de disciplină, sesizările să ajungă pe mâna celui împotriva căruia depui plângere!!! E ireal ce se întâmplă”, scrie clujeanca pe adresa redacției.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.