Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a organizat un tur de promovare a României pentru niște companii de turism din Statele Unite în scopul descoperirii unor obiective tursitice din țară. Salina Turda și Cluj-Napoca sunt nelipsite de pe lista destinațiilor cheie, fiind considerate niște embleme culturale și turistice.

Salina Turda a fost obiectivul cel mai apreciat de către americani. Orașul Cluj-Napoca a impresionat prin dinamismul său, fiind portretizat ca și un pol cultural și turistic al Transilvaniei.

Scopul vizitei urmărește întărirea potențialului turistic în România și consolidarea imaginii în rândul străinilor. 98,46 milioane de rezidenți americani au călătorit în afara granițelor, dintre care 9,3 milioane au ales destinații europene. Preferințele americanilor pentru destinațiile europene oferă României deschidere spre turism, lucru care urmează să fie valorizat de către Ministerul Economiei.

Citește și: https://gazetadecluj.ro/avantajele-rafturilor-industriale-solutii-practice-pentru-organizarea-eficienta-a-spatiului-de-depozitare/

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.