Potrivit lui Alain Marin, CEO MarketDeal.ro, unele site-uri adoptă strategii de „îmbunătăţire”a cifrelor de pe site, doar pentru a se menţine în topuri, realitatea fiind alta.
Nu sunt puţine cazurile în care produsele de pe site-urile de reduceri sunt mai scumpe în comparaţie cu cele din magazinele clasice, sau serviciile oferite nu sunt tocmai cele promise sau chiar site-ul nu funcţionează legal.
“Cred că un site care nu functionează legal, se vede din momentul în care ţi s-a deschis prima pagină. Este imposibil să nu observi tot felul de oferte care fie nu au logică, fie preţurile sunt cel putin dubioase, brandurile promovate nu au contact sau suportul tehnic al site-ului nu este present. Cu siguranţă sunt şi persoane care nu au primit tocmai serviciul/produsul achiziţionat. Pentru ca piaţa să fie cât mai curată şi lipsită de astfel de „pacaleli” avem nevoie şi de implicarea corespunzatoarea şi responsabilă a consumatorului”, a spus CEO-ul MarketDeal.