Clujenii vor putea primi acasă medicamentele de care au nevoie, în baza unui parteneriat realizat între Poșta Română și Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj Napoca.

Poșta va livra medicamente şi materiale sanitare pentru pacienţii aflaţi în evidenţa ambulatoriilor integrate ale spitalului şi care sunt incluşi în programele naţionale ale Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate Cluj (Programul Naţional al bolilor neurologice – scleroză multiplă, Programul Naţional al bolilor endocrine, Programul Naţional pentru boli rare – epidermiloză buloasă, Programul Naţional de Diabet).   

Trimiterile vor ajunge la uşa pacienţilor prin serviciul StaiAcasă Plus al Poştei Române care permite clienţilor persoane juridice publice sau private, livrarea door-to-door a comezilor către clienţi. Cu acest serviciu nou al Poştei Române produsele comandate pot fi livrate direct la adresa indicată de client, prin intermediul reţelei companiei.  

Toate pachetele vor fi ambalate şi transportate conform recomandărilor producătorilor/ distribuitorilor de materiale sanitare, iar acolo unde necesită condiţii de frig la transport, vor fi preluate în lăzi frigorifice. 

„Salariaţii poştali vor contacta destinatarul, indicând intervalul orar pentru livrare şi vor face livrarea la adresa indicată. Destinatarul confirmă primirea prin semnatură pe formularul AWB, iar angajatul nostru încasează suma de 15 lei (fără TVA), contravaloarea taxei de distribuire, fie cu numerar, fie cu POS. În contextul epidemiologic actual, românii trebuie să respecte indicaţiile autorităţilor privind izolarea la domiciliu, iar acest serviciu este gândit ca urmare a satisfacerii necesităţii unei nevoi din ce în ce mai acute a furnizorilor de livrare la domiciliu a comenzilor”, transmite Poșta Română.   

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.