După ce s-a pus stăpân pe spațiul public, pe care l-a împânzit cu tot felul de prisme și cuburi publicitare aprobate de Primărie printr-un artificiu normativ, Decebal Cotoc, patronul Amprenta, vrea să-și prelungească ”mandatul” de prim promoter al administrației locale. În 2013, Amprenta a luat contractul de publicitate pe doi ani, contra unei sume de 96.280 de lei. Anul acesta, Selmaco International a fost singura societate care a depus ofertă pentru servicii de publicitate pentru Primăria Cluj-Napoca, pentru 228.700 de lei.

Cine să fie oare Selmaco International? O alta firmă a lui Decebal Cotoc, în care este asociat cu alte două persoane, Codruța Kali si Mihaela Vance, care împreună dețin 30% din companie. Societatea va trebui să publice anunțuri publicitare și advertoriale atât în cotidiene, cât și în publicații online. De asemenea, va trebui să realizeze și să difuzeze spoturi audio și spoturi video. Potrivit caietului de sarcini, se vor realiza minim o campanie, maxim 12 campanii de presă.

Selmaco International a mai luat un contract pe bani publici, de la Compania de Apă Someş, pentru contractul de “difuzare de informaţii de utilitate publică prin intermediul mijloacelor de informare în masă în Cluj şi Sălaj”, cu un buget estimat de 407.700 de lei.  Criteriul de atribuire a fost preţul cel mai scăzut, iar contractul pentru primul lot, estimat la 340.000 de lei a fost câştigat de firma Selmaco International cu o ofertă reprezentând o treime din suma estimată, adică 112.470 de lei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.