În perioada 20 martie – 20 aprilie 2025, la nivelul județului Cluj au fost depuse 2.219 cereri pentru eliberarea noilor cărți electronice de identitate, potrivit Consiliului Județean Cluj. Cele mai multe solicitări au venit din municipiul Cluj-Napoca, urmat de Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor.

Începând cu 20 martie, toate serviciile publice comunitare de evidență a persoanelor din județul Cluj – Cluj-Napoca, Dej, Gherla, Huedin, Turda, Câmpia Turzii și Florești – sunt operaționale pentru preluarea fotografiilor, a amprentelor și a documentelor necesare în vederea eliberării cărților electronice de identitate.

Prima carte electronică de identitate din România, în versiunea sa actualizată, a fost emisă la Cluj pe 2 aprilie 2025, în prezența vicepreședintelui CJ Cluj, Radu Rațiu, și a directorului Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor din MAI, Cătălin-Aurel Giulescu.

Documentul este gratuit și se eliberează începând cu vârsta de 14 ani.

Distribuția cererilor pentru noile acte de identitate în perioada analizată este următoarea:

  • Cluj-Napoca – 848 cereri
  • Direcția Județeană Cluj (DJEP) – 579 cereri
  • Dej – 184 cereri
  • Turda – 184 cereri
  • Câmpia Turzii – 153 cereri
  • Florești – 128 cereri
  • Gherla – 80 cereri
  • Huedin – 63 cereri

Accesul la serviciul de eliberare a cărții electronice de identitate se face exclusiv prin programare online, pe platforma Ministerului Afacerilor Interne: https://hub.mai.gov.ro/site/.

Citeşte şi:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.