Constructorul Pizzarotti a început să mobilizeze utilaje la viitorul nod rutier de la Sebeș, chiar în apropierea autostrăzii A1.
În această zonă, trebuie să se mai facă o descărcare arheologică, constructorul sperând că aceste lucrări se vor termina săptămâna viitoare. Au mai apărut câteva basculante în apropierea nodului rutier de la Sebeș și se lucrează în continuare la jumătatea localității Lancrăm, la zona numită Calea Vacii.
Din păcate, la viitoarea subtraversare de la sensul giratoriu de la Lancrăm, provizoriu, și nici la podul de pe râul Sebeș, unde au fost instalate grinzile în această dimineață, nu se lucra. La viitorul pod peste râul Sebeș se realiza doar armarea.
Având în vedere stadiul lucrărilor de la viitorul nod rutier de la Sebeș, este tot mai evident, că în cel mai optimist caz, până în 2020, lotul 1, de la Alba Iulia Nord și până la Sebeș, inclusiv nodul rutier nu vor fi terminate.
Autostrada Sebeş-Turda va avea o lungime totală de 70 de kilometri şi va traversa parțial judeţele Alba și Cluj, fiind împărţită în patru loturi.
Primul lot se întinde pe 17 kilometri, de la intrarea pe autostradă în Sebeş, până la Pârâul Iovului, după Alba Iulia. Lotul doi are o lungime de 24,3 kilometri şi se întinde de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud, iar lotul trei, care are 12,5 km, se întinde de la intrarea în Aiud până la Decea. Ultimul lot are 16,3 km şi se termină în Turda (ziarulunirea.ro).