Era 1 octombrie 2014 când slujitorul Grupului de la Sluj, Ioan Rus, prezenta Master Planul de Transport. Slujitorul Grupului de la Sluj spunea la vremea respectivă că „majoritatea proiectelor vor începe în acest an, prin studii de fezabilitate, în diverse faze, în care se găsesc fiecare. Unele sunt în curs de implementare continuă, altele sunt proiecte noi, altele vor intra mai târziu şi programul de implementare pe care îl avem azi este până în 2020”. Unde-s studiile de fezabilitate, unde-s şantierele, unde-s drumurile? Nu alea două foi cu calcule, cele trei buldozere şi patru echipe de muncitori, şi cei 41,2 kilometri de austotradă, scrie cotidianul.ro.

În ceea ce priveşte supra-acciză la carburanţi „nu este nici un fel de păcăleală”, spunea slujitorul Grupului de Sluj, ministru al Transporturilor la acea vreme, pentru că „banii respectivi se află în bugetul CNADNR, din nefericire nu sunt atât de mulţi pe cât noi am sperat”. Unde-s banii din supra-acciză la carburanţi, supra-taxă care între timp a fost desfiinţată? Cine ştie exact câţi bani s-au strâns din criticata supra-acciză, cum au fost ei direcţionaţi către CNADNR şi cum s-au cheltuit?
Câteva luni mai târziu, tam-nesam, şeful Grupului de la Sluj, un om cumpătat în spaţiul public, s-a trezit spunând în legătură cu românii din străinătate care lucrează pe 1.500 de euro, că „de banii ăştia, copiii se fac golani acasă, iar nevesta curvă”. După această declaraţie venită parcă la ordin, slujitorul Grupului de la Sluj a demisionat şi a dispărut din spaţiu public.

De fapt, Ioan Rus a intrat în adormire, pentru a fi trezit zilele acestea ca să facă scandal şi să dea lecţii. Astăzi, cel de pe urma căruia au rămas trei hârtii, multă vorbăraie şi o jignire grosolană la adresa românilor care-şi rup cârca în străinătate şi a familiilor lor, a scos din capul la lumină pentru a spune: „Noi suntem în situaţia în care vechiul partid social democrat, PSD-ul de acum, încearcă să se rupă şi să rupă ţara de Europa. Tot mai mult din deciziile pe care noi le luăm la Bucureşti, pe care ei le iau la Bucureşti, sunt în contradicţie cu modul de gândire şi spiritul de valori pe care Bruxelles-ul le susţine. Noi, în loc să ne apropiem de ei, să aspirăm din setul de valori pe care ei le folosesc, noi ne îndepărtăm de ei şi inventăm prostie după prostie. Master Planul de Transport pe care eu l-am negociat cu comisarul european pentru transporturi are o valoare de 51 de miliarde de euro până în 2030. Un ban n-au luat. Nu se ocupă nimeni de treaba asta”.

Care 51 de miliarde, că parcă erau vreo 10 miliarde? Dar ce mai contează asta? Gălăgie să fie, că doar e campanie electorală, iar slujitorul Grupului de Sluj este acum la Pro România, partidul condus de cel pe care Bruxelles-ul l-a transformat din „cârlanul nărăvaş” al lui Ion Iliescu într-un cârlan plouat, care a jurat pe roşu că va respecta „to do list”-ul pe care i l-a băgat în buzunar. Cel care repejor s-a dat la o parte din funcţia de prim ministru pentru a-i face loc lui Dacian Cioloş, care fost distribuit în rolul victimei DNA şi care în afară de câteva drumuri la procuratură n-a păţit nimic, care a devenit principalul critic al PSD şi care şi-a făcut un partid balama pe modelul UNPR. Cine se aseamănă se-adună atunci când sună trompeta şi fiecare îşi face treaba aşa cum i se cere în calitatea sa de slujitor al Grupului de la Sluj.

Material preluat integral din cotidianul.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.