Primaria se specializeaza in pagini de internet

Reprezentantii Primariei Cluj-Napoca au anuntat demararea unui nou proiect de pagina de internet cu finantare europeana.”Sistem informatic integrat pentru servicii online", in valoare de peste 6,6 milioane de lei, va fi implementat in urmatoarele luni, dupa ce contestatiile la licitatia din cadrul proiectului au fost solutionate. Licitatia a fost castigata de consortiul Brinel – SDC (Software Development & Consulting), proiectul avand valoare de aproximativ 6,7 milioane de lei.
Potrivit primarului Sorin Apostu, proiectul consta in elaborarea unui sistem informatic integrat de administratie electronica, care sa asigure legatura directa intre cetateni si departamentele din cadrul primariei implicate in rezolvarea cererilor. „Sistemul care va fi conceput de asocierea reprezentata de Brinel este unic in Romania, pe el se construieste serviciul online oferit de primarie cetatenilor. Acesta va simplifica relatia dintre cetatean si institutie, prin evitarea tuturor drumurilor care nu-si au rostul. Nu e un sistem inchis, pe el se pot aseza toate nevoile pe care cetatenii le vor avea in relatia cu primaria si care poate fi facuta de acasa, din fata unui calculator. De asemenea, la platforma vor fi racordate si regiile primariei”, a declarat primarul Sorin Apostu.
Practic, prin intermediul unui portal informatic cetatenilor li se va oferi o alternativa la relatiile cu publicul clasice, la ghiseu. Acest lucru va duce la o crestere a eficientei administratiei publice locale si eficientizarea furnizarii informatiilor catre cetatenii si mediul economic, prin reducerea timpului necesar elaborarii documentelor standard si furnizarii documentelor catre solicitanti.
O alta pagina de internet scoasa la licitatie de Primaria Cluj-Napoca anul acesta este parte din proiectul pe fonduri europene „La pas prin orasul comoara”. Aceasta licitatie a fost castigata de Holisun SRL, cu o oferta de 35.200 de lei.
“Primaria a optat pentru varianta realizarii unui portal web deoarece este mijlocul cel mai uzitat de accesare a informatiilor, inclusiv a celor de interes turistic. Va fi un site interactiv, cu imagini, harti si trasee turistice, care va contine descrierea tuturor categoriilor de produse turistice promovate in limbile romana, engleza, germana, maghiara, italiana, franceza”, explica reprezentantii institutiei. Si de aceasta data, una din firmele concurente, Loading Media SRL, a depus o contestatie, motivand ca pretul castigator este prea mic.

Diana GABOR

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.