La mijlopcul acestei luni, administraţia locală din Turda a finalizat proiexctul european de digitalizare a serviciilor publice.

Proiectul finanțat din Programul Operațional „Capacitate Administrativă” 2014-2020, CP 16/2021 a avut o valoare totală de 2.989.598,80 lei, cu o contribuție proprie de 59.791,97 lei. Perioada de implementare a proiectului a fost aprilie 2022 – decembrie 2023, iar rezultatele includ extinderea serviciilor disponibile pe portalul online.primariaturda.ro, precum eliberarea de adeverințe și certificate.

Au fost dezvoltate aplicații noi, cum ar fi AvanMob pentru inspecție fiscală și încasare pe teren și Modul GIS pentru harta municipiului.

Vă asigurăm că vom continua să investim în tehnologie și să aducem inovații pentru a oferi servicii publice de calitate, aliniate cu așteptările și nevoile comunității turdene.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.